اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد:

مردم بجنورد به شایعات توجه نکنند/ امسال تنها 4 قتل روی داده است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با تاکید بر اینکه مردم به شایعات در زمینه وقوع قتل‌های زنجیره‌ای توجه نکنند، گفت: امسال تنها چهار قتل در بجنورد روی داده که تمام قاتلان آن دستگیر شده‌اند.

مردم بجنورد به شایعات توجه نکنند/ امسال تنها 4 قتل روی داده است

 میرعلم سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: انگیزه سه قتل ناموسی و یک قتل نیز بر اثر درگیری‌های فامیلی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پرونده این قتل‌ها پس از بررسی در مرحله دادسرا به دادگاه کیفری استان ارسال می‌شود، افزود: بعضاً از سوی برخی از افراد مغرض این‌گونه القا شده که این قتل‌ها زنجیره‌ای بوده از این رو مردم نباید به این شایعات توجه کنند.

سیدی تصریح کرد:‌ افراد مغرض این مسائل را مطرح کرده تا فضا را ملتهب کنند و این‌گونه القا کنند که نظام در تأمین امنیت ناکارآمد است.اگر در جایی به این افراد خاص و مغرض برسیم به طور حتم برخورد قانونی را خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت:‌ البته برخی از مردم نیز امکان دارد ندانسته این مسائل را مطرح می‌کنند، لذا از مردم انتظار می‌رود تا به این شایعات توجه نکرده و به مسئولان خودشان اعتماد داشته باشند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه نظام توانسته با هرگونه ناامنی برخورد و مجرمان را به سزای اعمال خود برساند و در این مسیر با کسی تعارف ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با تکذیب شدید ارتباط این قتل با یکدیگر تصریح کرد: این‌ها همه شایعه است و طرح مسائل قتل‌های زنجیره‌ای کذب محض است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در قالب جنگ نرم نارضایتی و ناامنی و ایجاد فضای ملتهب را در جامعه اسلامی نشانه رفته‌اند، گفت: خوشبختانه خراسان‌شمالی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه ندارد.

سیدی با بیان اینکه طی امسال در استان 9 قتل روی داده است، افزود: از مجموع این قتل‌ها تنها چهار قتل مربوط به بجنورد بوده است و به غیر از این قتل دیگری روی نداده و طرح سایر قتل‌ها از اساس کذب است.

وی با اشاره به اینکه طرح این‌گونه مسائل از برنامه‌ها و خواست دشمنان علیه نظام اسلامی است، گفت:‌ متأسفانه افرادی دانسته و یا ندانسته به این موضوع دامن می‌زنند که سبب تشویش اذهان عمومی می‌شود که در صورت اثبات سوء نیت این مهم جرم تلقی و با پیگرد قانونی همراه خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از عموم شهروندان خواست تا در این زمینه هوشیار بوده و هر حرف و یا شایعه‌ای را نپذیرند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول