اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی:

زورگیری در ارومیه منجر به قتل شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: فردی به علت اقدام زورگیری رفیقش از او، وی را با یک قبضه سلاح کمری به قتل رساند.

زورگیری در ارومیه منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رسول النقی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کشف جسد جوانی مجهول‌الهویه در حوالی شهرستان ارومیه که در اثر اصابت چند تیر به قتل رسیده بود کارآگاهان جنایی به صورت ویژه پرونده را پیگیری کردند.

وی افزود: ماموران تشخیص هویت به روش علمی و در کمتر از 48 ساعت مشخصات مقتول را شناسایی کردند.

النقی‌پور تصریح کرد: بعد از مطالعه هویت، شخصیت اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی مقتول مشخص شد به نوعی گرایش به قدرت‌نمایی داشته و در این راستا بیش از 15 نفر از دوستان مقتول مظنون به حذف مقتول در حلقه مراقبت و تحقیقات کارآگاهان جنایی واقع شدند.

النقی‌پور ادامه داد: در این ارتباط ماموران به یکی از مظنون‌ها بیشتر از بقیه مشکوک شدند وی را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس آگاهی هدایت شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌ها سعی در گمراه‌کردن ماموران داشت، گفت: متهم بعد از مواجهه با مستندات محکمه‌پسند حقیقت را بیان و اعتراف کرد که مقتول همیشه از او اقدام به زورگیری می‌کرد برای همین تصمیم به قتل او گرفت و او را با یک قبضه سلاح کمری به قتل رساند.

النقی‌پور ادامه داد: در ادامه تحقیقات با استفاده از اعترافات متهم، یک قبضه سلاح کمری به همراه یک دستگاه خودروی پیکان وانت متعلق به مقتول که برای از بین‌بردن دلایل مادی جرم طعمه حریق شده بود کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: پس از اقرار صریح متهم به ارتکاب قتل، پرونده تشکیل شد و به همراه قاتل به مقام قضایی فرستاده شده و به طور موقت به زندان فرستاده شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول