اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

زن شوهرکش پرده از راز قتل برداشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از وقوع یک فقره قتل در ملایر خبر داد و گفت: زن 21 ساله‌ای پس از مشاجره و درگیری با همسرش، وی را با ضربات چاقو به قتل رساند.

زن شوهرکش پرده از راز قتل برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع یک فقره قتل در ملایر اظهار داشت: در تاریخ ششم تیر ماه ساعت دو بامداد در پی تماس با پلیس 110 مأموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند که قبل از رسیدن نیروی انتظامی مصدومان توسط خانواده‎های آنها به بیمارستان منتقل شده بودند.

وی با بیان اینکه این قتل بر اساس اختلاف خانوادگی بوده است، افزود: در همین راستا تحقیقات گسترده شروع شد و در ابتدا قاتل که همسر مقتول بود همکاری لازم را با پلیس نداشت و از گفتن حقیقت امتناع می‌کرد و اطلاعات گمراه‌کننده به پلیس داد که این قتل توسط افراد ناشناس اتفاق افتاده است و بعد از شواهد و قرائن مجبور به اعتراف شد و به انجام قتل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: طی صحبت‌های قاتل، مقتول که فردی 26 ساله به نام "ب ـ سلیمانی "بوده است هنگام شب به منزل می‌آید و مشاجرات لفظی را با همسرش شروع می‌کند و بعد از چند ساعت مشاجره و درگیری در حال استراحت است که قاتل با ضربه چاقوی آشپزخانه همسرش را به قتل می‌رساند و قبل از رسیدن به بیمارستان وی فوت می‌کند.

وی ابراز داشت: مستأجر طبقه پایین متوجه شده و مورد را به خانواده مقتول و نیروی انتظامی اطلاع می‌دهد.

سعیدی با بیان اینکه قاتل زنی 21 ساله به نام"ب ـ میرزایی" است، گفت: طبق اعترافات قاتل بین این زن و شوهر مد‌ت‌ها اختلاف خانوادگی وجود داشته که همین اختلافات باعث به وجود آمدن این حادثه شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده قاتل به مقامات قضایی تحویل داده شده و قاتل نیز روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در این مورد اظهار داشت: برای موضوع مهم ازدواج خانواده‌ها باید با شناخت کامل جلو بروند و زوجین نیز بعد از ازدواج سعی کنند از خطاهای یکدیگر بگذرند و با مشورت زندگی خوبی داشته تا شاهد این حوادث نباشیم.

وی عنوان داشت: مردم فهیم شهرستان ملایر باید از بروز شایعات دیگر در خصوص این قتل بپرهیزند و آنچه نیروی انتظامی بیان کرده است اصل ماجرای این قتل بوده است.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول