اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان خبر داد

رایگان شدن حامل‎های انرژی اماکن مذهبی در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان گفت: هزینه مصرفی و حق انشعاب حامل‌های انرژی برای مساجد، حسینیه‎ها و دارالقرآن‎های شهر و روستا بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی بند الحاقی 28 لایحه بودجه امسال، رایگان اعلام شده است.

رایگان شدن حامل‎های انرژی اماکن مذهبی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد صبح امروز در هیئت امنای امامزاده عبدالله گرگان اظهار داشت: هیئت‎ امنای مساجد، حسینیه‎ها و مدیران دارالقرآن‎های شهرستان‎های گرگان، کردکوی، آق‎قلا، بندرترکمن و کردکوی لازم است تا در اسرع وقت به ادارات شرکت توزیع برق، اداره گاز و اداره آب مراجعه و از فرصتی که نظام جمهوری اسلامی ایران، دولتمردان و نمایندگان مردم برای اماکن مذهبی به وجود آورده‎اند، بهره‎مند شوند.

وی اجرای این مصوبه را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه بعد از هدفمندی یارانه‎ها، اماکن مذهبی با جهش قیمت حامل‎های انرژی و مشکلات بهای پرداختی آن، روبرو شده بودند اجرای این مصوبه اقدامی انقلابی از سوی دولت و مجلس بود که در خور تحسین و قدردانی است.

رئیس اوقاف و امور خیریه گرگان یادآور شد: با توجه به اینکه اکثر مساجد در حوزه شهرستان گرگان، از موقوفه برخوردار نیستند همواره با پرداخت حامل‎های انرژی دچار مشکل می‎شدند که با این تصمیم، بسیاری از مشکلات این اماکن برطرف شده است.

سلیمانی‎فرد از ادارات تابعه شرکت توزیع برق، اداره گاز و اداره آب خواست تا همکاری و مساعدت لازم را با هیئت‎ امنای مساجد، حسینیه‎ها و مدیران دارالقرآن‎ها داشته باشند تا در راستای فعالیت‎های فرهنگی دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول