اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور صورت می‌گیرد

راه‌اندازی 8 ایستگاه مطالعه در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: معاون کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: تا پایان شهریورماه امسال هشت ایستگاه مطالعه در نقاط پر رفت و آمد شهرستان خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 8 ایستگاه مطالعه در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، محمدجواد حاجیان‌فرد از راه‌اندازی هشت ایستگاه مطالعه در نقاط پرتردد شهرستان خرم‌آباد تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت: در این طرح یک سری قفسه‌های کتاب را در موضوعات مختلف در مکان‌های پرجمعیت شهر نصب می‌کنیم و افراد ضمن مطالعه در محل نیز می‌توانند کتاب‌های مورد نظر خود را به صورت امانت بردارند و پس از مطالعه آن را به نزدیک‌ترین ایستگاه مطالعه ارجاع دهند.

حاجیان‌فرد هدف از این طرح را توسعه و ترویج کتاب‌خوانی، غنی‌سازی اوقات فراغت افراد و عملی کردن شعار دسترسی آسان به کتاب عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی ایستگاه مطالعه با این شیوه، موجب افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شود، به طوری که شخص بدون هیچ ضمانتی خود را ملزم می‌کند که پس از مطالعه‌ یک کتاب آن را به محل قبلی‌اش بازگرداند تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول