اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک:

تیم شهید منصوری را برای قهرمانی بسته‌ایم

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک در راتباط با وضعیت این تیم گفت: تیم شهید منصوری را برای قهرمانی بسته‌ایم تا با حضور در جام باشگاه‌های آسیا شایستگی‌های این تیم را به همه اثبات کنیم.

تیم شهید منصوری را برای قهرمانی بسته‌ایم

مهدی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: ما از پنج سهمیه لیگ برتری خود با جذب محمد طاهری، مهدی جاوید، حمید احمدی، مصطفی طیبی و میثم خیام که سه نفر آنها از ملی‌پوشان فوتسال هستند، استفاده کردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه شهید منصوری قرچک در ارتباط با کادر فنی تیم شهید منصوری اظهار داشت: کادر فنی ما تغییری نکرده است. رضا لک همچنان سرمربی است و داورزنی و یزدانی به‌عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت می‌کنند و فقط یحیی‌‌زاده به کادر فنی اضافه شده است.

وی در ارتباط با کناره‌گیری مدیرعامل این باشگاه خاطرنشان کرد: آقای منصوری کناره‌گیری خود را به‌خاطر تبانی در فوتسال و تأخیر فدراسیون فوتبال در صدور رأی اعلام کردند اما مسئولان وزارت ورزش و شهرستان می‌خواستند که این کار صورت نگیرد و ما هم تمام تلاش خود را برای ابقای ایشان انجام می‌دهیم.

شیرزادی در ادامه با اشاره به شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عنوان کرد: نخستین بازی ما روز جمعه 13 مرداد ماه سال جاری ساعت 22:30 برابر تیم میثاق تهران در سالن شهدای هفتم تیر قرچک برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: تیم شهید منصوری با صرفه‌جویی در هزینه بازیکنان، تعداد مسافرت‌ها، تعداد هتل‌ها و اجاره زمین با مبلغی حدود بالای یک میلیارد تومان بسته شده است.

معاون حقوقی باشگاه شهید منصوری قرچک در پایان تصریح کرد: ما تیم فوتسال شهید منصوری قرچک را برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال بسته‌ایم تا ضمن قهرمانی، به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده و شایستگی‌های این تیم را به همه اثبات کنیم.

محمد طاهری در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات با حضور در هیئت فوتبال قرچک، قراردادش را به ثبت رساند.

محمد طاهری بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2010 که دو فصل قبل را در تیم فولاد ماهان اصفهان سپری کرد پس از انحلال این تیم، با دریافت رضایت‌نامه‌اش از جمع اصفهانی‌ها جدا شد.

طاهری که در فصل نقل و انتقالات پیشنهاداتی را از تیم‌های پرتغالی اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا داشت در نهایت تیم شهید منصوری قرچک را انتخاب کرد و به مدت یک فصل با این تیم در مسابقات لیگ برتر حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول