اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نبود تهویه مناسب

مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی گفت: تهویه سالن شهید بهشتی مشهد مشکل دارد و به دلیل گرمای هوا نمی‌توان در آن مسابقه‌ای برگزار کرد و بر این اساس مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد با سه روز تاخیر برگزار می‎شود.

مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد به تعویق افتاد

عباس چمنیان در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان مشهد لغو نشده است و تنها چند روز عقب افتاده است.

وی در ارتباط با علت تعویق مسابقات فوتسال جام رمضان گفت: تهویه سالن شهید بهشتی مشهد مشکل دارد و به دلیل گرمای هوا نمی‌توان در آن مسابقه‌ای برگزار کرد به همین دلیل مسابقات را چند روز عقب انداختیم تا امکاناتی حداقلی برای تهویه فراهم شود.

وی افزود: مسئولان سالن در حال تهیه امکانات هستند و از فردا و یا نهایتاً پس فردا مسابقات فوتسال جام رمضان را آغاز خواهیم کرد.

چمنیان خاطرنشان کرد: امسال به دنبال افزایش کیفیت مسابقات بودیم به همین دلیل برای ثبت‌نام تیم‌ها سقف تعیین کردیم و مسابقات امسال با شرکت 64 تیم برگزار می‌شود.

وی افزود: تلاش کرده‌ایم کیفیت داوری‌ها و برگزاری مسابقات افزایش یابد و یکسری اقدامات فرهنگی در حاشیه این مسابقات نیز تدارک دیده شده است.

گفتنی است سالن شهید بهشتی مشهد در سال 87 به دلیل میزبانی مسابقات بازی‎های کشورهای اسلامی مورد بازسازی قرار گرفت اما به دلیل اختلاف اداره‌کل ورزش و جوانان با یکی از دستگاه‎های خدماتی مشهد، سیستم تهویه این سالن از همان زمان قابل استفاده نیست و این مشکل بارها سبب لغو و یا ایجاد مشکل در برگزاری مسابقات مختلف شده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول