اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی صورت می‌گیرد

تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار به شبکه آبخیزداری چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی 100 میلیارد تومان اعتبار به شبکه آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.

تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار به شبکه آبخیزداری چهارمحال و بختیاری

امیرعباس سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری در حال حاضر در تامین آب شرب و کشاورزی با مشکلات بسیاری روبرو است که این امر می‎طلبد تا با هم‌فکری و هم‌اندیشی مجمع نمایندگان راهکارهای اساسی برای خروج از این بحران ارائه و عملیاتی شود.

وی افزود: کم‎آبی بخش صنعت، تولید و گردشگری این استان را با مشکلات بسیاری روبرو کرده که اگر برطرف نشود، بخش اعظمی از اقتصاد استان با چالش روبرو می‌شود.

سلطانی به دیدار اخیر مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست مشکلات استان و شهرستان بروجن در حوزه کشاورزی تشریح و از خلیلیان قول مساعدت‌ در این بخش گرفته شد.

وی تصریح کرد: تخصیص 110 میلیارد تومان اعتبار به شبکه آب و آبخیزداری و تامین آب در استان، خرید تضمینی محصولات کشاورزی کشاورزان، خرید کود شیمیایی و عرضه متناسب با تقاضای کشاورزان در سال جاری از جمله مساعدت‌هایی است که وزیر جهاد کشاورزی در نشست خود با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی وعده داد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی به پروژه‌های انتقال آب از این استان اشاره کرد و گفت: مخالف انتقال آب از استان نیستیم بلکه مخالف روش انتقال آن هستیم و این موضوع به طور جدی از سوی نمایندگان در حال پیگیری است.

سلطانی ادامه داد: پروژه‌های انتقال آب را از طریق سازمان بازرسی، وزارت نیرو و دستگاه‌های ذی‎ربط به طور کارشناسی شده و بدون تشنج پیگیری می‌کنیم تا حقوق مردم از این ناحیه ضایع نشود.

وی بر ضرورت تامین نیاز آبی استان تاکید کرد و افزود: تامین آب شرب و کشاورزی استان در اولویت برنامه‌هاست و زمانی که آب مورد نیاز تامین شود با انتقال آب به سایر استان‌ها موافقت می‌کنیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تهیه و اجرای برنامه‌های اساسی و زیرساختی در بخش‌های گردشگری، صنعت، اشتغال و سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای اجرا در شهرستان بروجن پیگیری و دنبال می‌شود.

سلطانی تصریح کرد: در همین راستا از صنایع مادر در تمام بخش‌ها و زمینه‌ها حمایت کرده و در ارتقای بخش مدیریتی حوزه انتخابیه مربوطه اقدامات خوبی انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان دارای وحدت لازم هستند، گفت: با اتحاد و همدلی می‎توان برنامه‌های موردنظر را بهتر و سریع‌تر در راستای توسعه و آبادانی استان پیگیری کرد.

انتهای پیام/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول