اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان خبر داد

تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‎های فاضلاب گلستان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: برای پروژه‌های فاضلاب گلستان در بخش‎های مختلف 70 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

تخصیص 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‎های فاضلاب گلستان

عبدالرضا دادبود امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرها با توجه به گسترش جمعیت شهرنشینی و مشکلاتی که برای دفع فاضلاب به ویژه در استان‎های شمالی وجود دارد یک ضرورت محسوب می‎شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در استان گلستان طرح‎های خوبی برای بخش فاضلاب در حال اجرا است تصریح کرد: در حال حاضر سه پروژه فاضلاب شهر گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر در اولویت برنامه‎ها قرار دارد.

دادبود با بیان اینکه پروژه فاضلاب مدرن آزادشهر در خطوط جمع‌آوری از سال 1381 شروع به کار کرده است عنوان کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه 5 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده و امروز شاهد عملیات اجرای بحث تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر هستیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان ابراز داشت: برای تحقق عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مدرن شهر آزادشهر در سال جاری نیز 5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه 70 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‎های فاضلاب در بخش‎های مختلف در نظر گرفته شده افزود: امید داریم با تامین اعتبار و تدابیری که شرکت آب‎ و فاضلاب شهری گلستان در نظر گرفته است اجرای این پروژه‎ها از سرعت مناسبی برخوردار شود.

دادبود با بیان اینکه با تامین منابع شاهد اجرای پروژه‎های بخش فاضلاب گلستان خواهیم بود خاطر نشان کرد: این قول را خواهیم داد که با سرعتی که در اجرای پروژه‎های فاضلاب وجود دارد در دو سال آینده شاهد به بهره‎برداری رسیدن فاضلاب شهرهای گرگان، آزادشهر و گنبدکاووس باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول