اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

مشکلات روستاها بر اساس اولویت حل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: دهیاران باید با بررسی دقیق مشکلات روستاها و با اولویت‌بندی، نسبت به برطرف کردن مشکلات اقدام کنند.

مشکلات روستاها بر اساس اولویت حل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فرماندار، بخشدار مرکزی و برخی مدیران ادارات خدمات‌رسان این شهرستان از روستای امامزاده جعفر (ع) گچساران و پروژه‌های تکمیل شده و در حال اجرای این حوزه بازدید کردند.

شهرک پرند امامزاده جعفر (ع) برق‌دار می‌شود

پارک وحدت روستای امامزاده جعفر (ع)، پروژه تعویض سیستم آبرسانی به شهرک مهاجرین، پروژه‌های آبفای روستایی و شرکت توزیع برق از جمله موارد بازدید شده توسط فرماندار گچساران بود.

در این بازدید مشکل آبیاری و تأمین آب پارک وحدت امامزاده جعفر (ع) و پارک محله‌ای ناصرآباد بررسی شد و با تأکید فرماندار گچساران و با اختصاص یک حلقه چاه، مشکل کم‌آبی این دو پارک برطرف شد.

این حلقه چاه آب طی صورت‌جلسه‌ای از طریق آبفای روستایی به دهیار امامزاده جعفر تحویل داده شد تا برای تأمین آب این پارک‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

فرماندار گچساران با بررسی مشکل کمبود آب شهرک مهاجرین در منطقه امامزاده جعفر (ع)، از مسئول مربوط پاسخ خواست و معاون آب و فاضلاب روستایی در این زمینه بیان کرد: در حال حاضر به دلیل کمبود فشار آب در شهرک مهاجرین، فرسودگی و قدیمی بودن شبکه انتقال آب و نیز شکستگی قسمت‌های زیادی از خط لوله انتقال آب به این شهرک، اقدام به تعویض خط انتقال آب شرب به این منطقه کرده‌ایم.

محمود زارع‌پور طول خط انتقال جدید آب به شهرک مهاجرین را افزون بر پنج کیلومتر عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از مشکلات مردم روستا در زمینه کمبود آب حل می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر این طرح به صورت امانی توسط اداره آبفای روستایی انجام می‌شود که در صورت همکاری و همیاری مردم تا 15 روز آینده به اتمام می‌رسد.

در بخش دیگری از این بازدید مشکل برق شهرک پرند که بافت جدید امامزاده جعفر است، با بیش از 50 خانوار مطرح و این موضوع توسط فرماندار گچساران بررسی شد.

در این بازدید مقرر شد اداره برق گچساران در مدت 48 ساعت آینده نسبت به نصب یک عدد ترانس و تأمین برق این منطقه اقدام کند.

دهیاران مشکلات روستای خود را به مسئولان اطلاع دهند

فرماندار گچساران در پایان این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات آب و فاضلاب روستایی و شرکت برق در این منطقه اظهار کرد: خدمات‌رسانی به روستاها سبب رشد و توسعه هرچه بیشتر روستاها می‌شود.

محمد شفیعی بیان کرد: افزایش رضایتمندی روستائیان، مهاجرت معکوس و رشد میزان تولیدات کشاورزی و دامی از دیگر نتایج خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به روستاهاست.

وی حل مشکلات روستاها بر اساس اولویت را خواستار شد و از دهیاران خواست تا ارتباط و تعامل بیشتری با مسئولان داشته باشند.

شفیعی یادآور شد: دهیاران باید روند اجرای پروژه‌های روستایی و مشکلات احتمالی بر سر راه پروژه‌ها را اطلاع‌رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی و تعویض شبکه توزیع آب در امامزاده جعفر (ع) خاطرنشان کرد: انجام این پروژه گام مهمی در راستای بهر‌ه‌مندی مردم این شهرک از آب شرب است.

شفیعی تأکید کرد: محل اجرای این پروژه سبب مختل شدن بخشی از رفت و آمد مردم این منطقه شده که لازم است در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول