اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی انتقاد کرد

برخورداری بسیار پایین روستاهای گرمی از آب شرب

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان برخورداری روستاهای گرمی از آب شرب سالم در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان اردبیل پایین است که این امر برای ما قابل قبول نیست.

برخورداری بسیار پایین روستاهای گرمی از آب شرب

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات آب روستاهای شهرستان گرمی اظهار داشت: برخورداری از آب مناسب و سالم حق مسلم همه مردم است و به نظر می‌رسد قصور در آبرسانی سالم به ویژه به روستاها امری نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه آب شرب شهر گرمی و تعدادی از روستاهای اطراف آن با تصفیه‌خانه این شهرستان قابل تامین است، افزود: احداث تصفیه خانه گرمی مهمترین کمک را به تهیه آب شرب سالم و تحویل آن به مردم می‌کند که امیدواریم در این زمینه قصور و کم کاری را شاهد نباشیم.

نماینده مردم گرمی با بیان اینکه توسعه آبرسانی به روستاهای گرمی باید در سریعترین زمان ممکن انجام گیرد، خاطرنشان کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و نباید آنان را از حق مسلم خود که برخورداری از آب شرب سالم، بهداشت و درمان و جاده مناسب دسترسی است محروم کنیم.

موسوی احداث سدهای معیشتی در این شهرستان را برای تامین آب  بخش کشاورزی نیز موثر اعلام کرد و گفت: احداث سدهای معیشتی بهترین راه برای رفع کمبود آب و معضل کم آبی زمین‌های کشاورزی است.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان آب و فاضلاب روستایی خواستار توسعه آبرسانی به روستاهای شهرستان گرمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از در حال اجرا بودن 127 پروژه آبرسانی در روستاهای گرمی در قالب مجتمع آبرسانی و تک روستا خبر داد.

پرویز عباسی بیان داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها میزان بهره‌مندی روستاهای این شهرستان از آب سالم و پایدار به 70 درصد افزایش خواهد یافت.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پیگیری و تسریع عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی به روستاها در اولویت برنامه‌های اداره کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول