اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

برپایی 10 دوره تخصصی قرآن در روستاهای شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم از برپایی 10 دوره تخصصی قرآن در روستاهای شهرستان جم خبر داد.

برپایی 10 دوره تخصصی قرآن در روستاهای شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه دوشنبه در نشست با فعالان قرآنی و مذهبی شهرستان جم اظهار داشت: تلاش برای توسعه فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در جامعه بسیار حائز اهمیت است و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطر نشان کرد: در سال جاری شاهد اجرای بیشترین و کیفی‌ترین برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در این شهرستان خواهیم بود و از مسئولان شهرستان می‌خواهیم ما را در این مسیر یاری کنند.

وی افزود: مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دنیای استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از مسائل مهمی است که در قالب فعالیت‌های دینی و فرهنگی در دستور کار ما قرار دارد.

سادات با تاکید بر اینکه در برنامه‌های فرهنگی باید جوانان را مورد توجه قرار دهیم بیان کرد: دشمنان بیشترین هجمه‌های خود را متوجه جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی کرده‌اند و ما در برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی باید توجه خاصی به جوانان داشته باشیم.

این مسئول گفت: بیشترین برنامه‌های قرآنی در قالب برنامه‌های تابستانه و برنامه‌های اوقات فراغت در دستور کار مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان قرار دارد و استقبال جوانان و نوجوانان از این برنامه‌ها بسیار مطلوب بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم اذعان کرد: در برنامه‌های تابستانه توجه خاصی به روستاها داشته‌ایم و دامنه فعالیت‌های قرآنی تابستانه تمامی روستاها را شامل شده است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های خانه قرآن تبیان در توسعه فعالیت‌های ورزشی بسیار مؤثر است ادامه داد: در روستاهای شهرستان جم شاهد برگزاری 10 دوره آموزش قرآن کریم توسط خانه قرآن هستیم.

سادات گفت: به منظور توسعه و تجهیز خانه‌ قرآن تبیان شهرستان جم شاهد خرید تجهیزاتی مانند رایانه، دوربین عکاسی و فایل و سایر اقلام مورد نیاز این مرکز بوده‌ایم و در آینده نزدیک این تجهیزات در اختیار مسئول این مرکز قرار می‌گیرد.

محمد پیرانه مسئول خانه قرآن تبیان شهرستان جم در این نشست اظهار داشت: 10 دوره قرآنی شامل دو دوره پیش دبستانی، دو دوره آموزش همگانی قرآن کریم و دو دوره تجوید الصلوة و دو دوره آموزش حفظ جزء 30 و دو دوره مفاهیم قرآنی در این خانه قرآن اجرا می‌شود و از مسئولین تبلیغات اسلامی شهرستان جم می‌خواهیم ما را حمایت کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول