اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

کمبود فضای آموزشی در روستاهای کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از کمبود فضای آموزشی در روستاهای شهرستان کنگان خبر داد و خواستار توجه آموزش و پرورش به این معضل شد.

کمبود فضای آموزشی در روستاهای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس در نشست با مدیران اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم برای توسعه و بالندگی ایران اسلامی و رفاه و آسایش مردم تلاش کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی نباید فروگذار کنیم.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: در روند پیشرفت و توسعه باید به نیازهای شهرستان در تمامی ابعاد و عرصه‌ها توجه داشته باشیم و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و جذب منابع مالی زمینه را برای این هدف هموار کنیم.

یزدان‌شناس با تاکید بر نقش برنامه‌‌ریزی مدیران محلی در پیشرفت و توسعه شهرستان‌ها بیان داشت: مدیران و مسئولان محلی باید با برنامه‌ریزی‌های مدون، ارائه راهکارها و تعیین اولویت‌ها و پیگیری برای رفع آنها زمینه را برای پیشرفت و توسعه این شهرستان هموار کنند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در تمامی جوامع پیشرفته از اهمیت بالایی برخوردار است و در شرایط فعلی اساسی‌ترین مشکلات مردم منطقه را بحث آموزش تشکیل داده است.

این مسئول یادآور شد: به دلیل نبود مدارس در روستاهای شهرستان کنگان دانش‌آموزان روستاهای این شهرستان امکان تحصیل آسان را ندارند و از آموزش و پرورش استان می‌خواهیم با ایجاد مدرسه شبانه‌روزی در شهرستان، مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان شهرستان را برطرف کنند.

فرماندار شهرستان کنگان عنوان کرد: تحصیل از نیازهای اساسی جامعه است و شرایط فعلی اجحاف در حق جوانان کنگانی است و امیدواریم با حسن توجه مدیرکل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید شاهد مشکل خاصی در عرصه آموزشی شهرستان نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به حجم پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس در شهرستان کنگان حضور نماینده نوسازی مدارس به عنوان ناظر مقیم شهرستان از نیازهای این شهرستان به شمار می‌رود.

یزدان‌شناس اذعان داشت: با توجه به معضلات خاص آموزش و پرورش در سال جدید مبلغی برای خرید زمین در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول