اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

اجرای طرح رحمت نیروی انتظامی در مساجد زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان از سخنرانی اجرای طرح رحمت فرماندهی انتظامی استان زنجان در300 مسجد خبر داد.

اجرای طرح رحمت نیروی انتظامی در مساجد زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، یحیی شرفی در جلسه قرانی "نورالمبین" با اشاره به اجرای طرح "رحمت" در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در اجرای این طرح مسئولان و کارشناسان انتظامی استان در راستای کاهش جرایم با حضور در 300 مسجد در ارتباط با مسائل وانتظارات متقابل مردم سخنرانی خواهند کرد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، با حضور همه فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان، جلسات محفل انس با قرآن در قالب "طرح نورالمبین" با برنامه‌های قرائت، تجوید و تفسیر قران کریم برگزار می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی مردم و پلیس میسر نمی‌شود، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای جلب و مشارکت بیشتر مردم در طرح‌های مختلف انتظامی استان است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم نیز به خودی خود اتفاق نمی‌افتد، بلکه نیازمند برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های مختلف است، خاطر نشان کرد: در راستای کاهش جرایم و جلب مشارکت بیشتر مردم در اجرای طرح‌ها، طرح رحمت فرماندهی انتظامی استان زنجان در ماه مبارک رمضان به اجر در می‌آید.

شرفی تصریح کرد: در این طرح و در راستای کاهش جرایم همه معاونان، روسا و فرماندهان با حضور در مساجد در ارتباط با مسائل، مشکلات و انتظارات پلیس و مردم سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول