اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: طرح ملی فرشتگان رحمت با هدف کمک به محرومان، همزمان با سراسر کشور در استان فارس اجرا می‌شود.

اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی فرشتگان رحمت با اهداف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای افراد بی‌بضاعت، مستضعفان و محرومان اجرایی می‌شود.

این مقام امدادی افزود: این طرح در ایام نوروز با به کارگیری چادر و صندوق برای استفاده مردم اجرایی می‌شود که در این راستا از هموطنان درخواست داریم تا با شرکت در این طرح نیکوکاری، نسبت به ایجاد نشاط و شادابی خانواده‌های مستمند تلاش کنند.

ابراهیمی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز از راه‌اندازی پست‌های امداد جاده‌ای در سطح فارس و راهنمای نوروزی در ورودی شهرستان‌های این استان و برپایی 20 خیمه نماز در کنار این پست‌ها خبر داد.

وی اضافه کرد: از اوایل بهمن تا پایان اسفند ماه سال جاری کمک‌های غیر نقدی و خوراکی بین مردم در حال توزیع شدن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس بیان کرد: طرح فرشتگان رحمت، کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی توسط داوطلبان در مساجد و پایگاه‌ها صورت گرفته که ارزش ریالی آن سه میلیارد و 400 میلیون تومان بوده و از این میزان یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه قحطی زدگان سومالی، یک میلیارد و 300 میلیارد تومان هزینه موقوفه‌ها  و 300 میلیون تومان هزینه طرح همای رحمت شده که تمام این هزینه‌ها از طریق داوطلبان صورت پذیرفته است.

این مقام امدادی ابراز داشت: برای رفاه حال هموطنان 19 پایگاه امدادی ثابت و 11 پایگاه سیار به منظور خدمت‌رسانی و اسکان نجات در نظر گرفته شده که در این راستا 31 پایگاه راهنمای مسافران پیش‌بینی شده است.

ابراهیمی با اشاره به وقوع حوادث احتمالی بیان کرد: از هم‌وطنان می‌خواهیم که در طول سفر امکانات مورد نیاز را به همراه داشته باشند و با نیروهای امدادی همکاری لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه آموزش امداد و نجات یکی از نیازهای اصلی جامعه است، خاطرنشان کرد: آرزوی دیرینه جمعیت هلال احمر، تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر است که امیدواریم به آن جامه عمل پوشانده شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول