اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

100 نفر از زنان سرپرست خانوار در طرح رحمت شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از شرکت 100 نفر از زنان سرپرست خانوار ملایر در طرح رحمت خبر داد.

100 نفر از زنان سرپرست خانوار در طرح رحمت شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند عصر امروز سه‌شنبه در مراسم اجرای طرح رحمت در ملایر اظهار داشت: در این طرح که امسال برای نخستین بار در شهرستان برگزار می‌شود 100 نفر از زنان سرپرست خانوار شرکت کرده‌اند.

وی گفت: برگزاری این طرح موجب بالا رفتن آموزش و مهارت‌های زندگی در بین خانواده‌های کمیته امداد و ارتقای سطح زندگی آنها می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر با بیان اینکه در این طرح موضوعات مختلفی برای زنان مطرح شده است، گفت: این مباحث شامل اصول اعتقادی و مباحث دینی، مسائل آموزشی، تربیت فرزندان و بهداشت کودکان بوده است.

وی تصریح کرد: این طرح با هماهنگی فرمانداری ملایر در سطح اداراتی که به نحوی با مسائل زنان سرپرست خانوار در ارتباط هستند، اجرا می‌شود و کتاب‌های آموزشی برای اجرای این طرح توسط حوزه علمیه ملایر تهیه شده است.

کولیوند با اشاره به این که کمیته امداد در برگزاری اجرای این طرح پیشتاز است، عنوان کرد: اساتید حوزه نیز در این راستا کمیته امداد را یاری کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، سال گذشته نیز 426 خانوار در قالب طرح فلاح (برگزاری مراسم روضه خوانی در منزل مددجویان زیر پوشش) و 370 خانواده نیز تحت آموزش مهارت‌های زندگی در کمیته امداد ملایر قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول