اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد قشم:

نمایشگاه بزرگ قرآنی قشم جایگاهی ویژه در توسعه فرهنگ اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن در قشم نقش و جایگاهی ویژه در توسعه فرهنگ اسلامی و وحدت و همدلی مسلمانان دارد.

نمایشگاه بزرگ قرآنی قشم جایگاهی ویژه در توسعه فرهنگ اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، اسفندیار حیدری‌پور ضمن تبریک آغاز ماه رمضان با بیان این مطلب  اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ قرآنی در قشم بهترین فرصت برای بهره‌مند شدن انسان از آیات این کتاب آسمانی در ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن است.

وی مهم‌ترین عامل موفقیت مسلمانان را تقویت وحدت، همدلی، توکل به خدا و ایمان به آیات الهی دانست و ادامه داد: خداوند سبحان، قرآن کریم را برای هدایت مردم از گمراهی و رسیدن انسان به کمال در اختیار انبیا و بشر قرار داده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بسیاری از مشکلات جوامع اسلامی را دوری از قرآن برشمرد و اتصال انسان به این کتاب آسمانی و هدایتگر را موجب موفقیت، نجات و سرافرازی انسان‌ها دانست.

حیدری‌پوری با اشاره به برپایی باشکوه نمایشگاه بزرگ قرآن کریم تصریح کرد: آموزه‌های متعالی این کتاب روح بخش می‌تواند مسیر زندگی انسان را به سوی کمال و ارزش‌های الهی هدایت کند.

وی همچنین از فروش و عرضه محصولات قرآنی، نرم افزارهای قرآنی و آثار خوشنویسی و هنرهای تجسمی در این نمایشگاه خبر داد و اظهار داشت: بخشی از این نمایشگاه بزرگ نیز به  فضای ویژه کودک و نوجوان اختصاص یافته و مربیان متخصص با آموزش کودکان و نوجوانان به آنان گواهینامه و هدایایی اهدا خواهند کرد.

به گفته این مسئول، تشکیل محافل قرآنی شبانه با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی، شرکت موسسات قرآنی و همچنین تشکیل کارگاه‌های آموزش هنر، برگزاری مسابقات قرآنی و اجرای نمایش‌های مرتبط با قرآن نیز از بخش‌های دیگر این نمایشگاه بزرگ است.

نمایشگاه بزرگ قرآنی در قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد، مدیریت ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم و مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور از پنجم تا 15 ماه رمضان (4 تا 14 مرداد)  از ساعت 18  تا 24 در محل نمایشگاه بین المللی شهر قشم و با هدف توسعه فرهنگ اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول