اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پنجمین سال پیاپی

یاقوت آسمانی در شب‌های ماه رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان در پنجمین سال پیاپی طرح محفل پرنور قرآنی «یاقوت آسمـانی» را در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

یاقوت آسمانی در شب‌های ماه رمضان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری محفل قرآنی یاقوت آسمانی، حجت‌الاسلام احمد‌رضا آقادادی در این محفل قرآنی با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ثواب خواندن یک آیه از قرآن کریم در این ماه برابر است با ختم قرآن کریم و قرائت قرآن در این ماه از ثواب زیادی برخوردار است.

وی افزود: نخستین آیه از قرآن کریم "بسم‌الله الرحمن الرحیم" است و این نشان از این است که خداوند در این دنیا و آخرت رحیم و رحمان است.

این استاد حوزه ادامه داد: ائمه اطهار (ع) فرموده اند؛ رحمت بر دو نوع رحمانیه و رحیمیه است و رحمت رحمانیه شامل همه موجودات می‌شود.

وی افزود: رحمت رحیمیه مخصوص مومنین است و از این رحمت برخوردار می‌شوند و قرآن مصداق رحمت رحیمیه است.

حجت الاسلام آقادادی با بیان اینکه پیامبر مصداق رحمت رحمانیه است، تاکید کرد: افراد گنهکار لازم است به سمت پیامبر بروند تا رحمت واسعه پیامبر شامل حال آنها شود و مورد بخشش از سوی خداوند متعال قرار گیرند.

به گزارش فارس، قرائت قرآن کریم، برگزاری مسابقه حضوری قرآنی، اجرای تواشیح گروهی از دیگر برنامه‌های چهارمین برنامه یاقوت آسمانی بود.

مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌بیت (ع) با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در پنجمین سال پیاپی طرح جامع و ارزشمند محفل پرنور قرآنی «یاقوت آسمـانی» را در شب‌های با برکت ماه مبارک رمضان، با حضور اساتید برجسته قرآنی کشوری و استانی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول