اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام باشگاه صنعت مس:

دنبال ایجاد سرزمین سوخته در فوتبال کرمان نیستیم

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام باشگاه صنعت مس کرمان گفت: هیچ‌گاه به دنبال مربیانی نیستیم که با حضور یک‌ساله خود به دنبال احیای تاکتیک سرزمین سوخته در فوتبال باشند.

دنبال ایجاد سرزمین سوخته در فوتبال کرمان نیستیم

حسن واحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه به دنبال ایجاد سرزمین سوخته در فوتبال کرمان نیستیم، افزود: به دنبال افرادی هستیم که علاوه بر دیدن جایگاه‌های بالای جدول به بومی‌گرایی و جوانگرایی در تیم فوتبال صنعت مس نیز اعتقاد داشته باشند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد سرمربی آینده تیم فوتبال صنعت مس گفت: هیچ زمانی به دنبال مربیانی نبوده‌ایم که با حضورشان در کنار یک تیم به دنبال احیای تاکتیک سرزمین سوخته در فوتبال باشند.

قائم‌مقام باشگاه مس کرمان بیان داشت: برخی مربیان فوتبال ایران اعتقاد چندانی به بحث بومی‌گرایی و جوانگرایی نداشته و همواره با توجه به سلایق خاص خود در زمینه گزینش و انتخاب بازیکن هزینه زیادی در زمینه تیم‌داری روی دست باشگاه می‌گذارند.

وی خاطر نشان کرد: ممکن است به کار گرفتن این مربیان منجر به کسب جایگاه‌های بالای جدول و یا حتی عنوان قهرمانی برای یک باشگاه شود، اما در پایان فصل این قهرمانی هیچ عایدی برای فوتبال کرمان ندارد و در واقع این سبک تیم‌داری نوعی استعدادکشی و نادیده گرفتن ظرفیت‌های بومی استان است.

واحدی عنوان کرد: با لطف پروردگار و دوراندیشی اعضای هیئت‌مدیره توجه ما به سمت مربیانی است که علاوه بر هدف قرار دادن سکوهای بالای جدول و کسب سهمیه آسیا، توجه ویژه‌ای به استعدادهای بومی و توسعه فوتبال در استان داشته باشند.

انتهای پیام/ح20ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول