اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صبح امروز انجام شد؛

بهر‌ه‌برداری از نخستین زمین چمن مینی‌فوتبال درمیان

خبرگزاری فارس: نخستین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان به نام زمین غدیر با اعتبار 85 میلیون تومان در آموزشگاه شهید باهنر اسدیه به بهره‌برداری رسید.

بهر‌ه‌برداری از نخستین زمین چمن مینی‌فوتبال درمیان
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، سرپرست آموزش و پرورش درمیان صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین زمین چمن مینی‌فوتبال درمیان اظهار داشت: عملیات احداث این زمین از نیمه دوم سال 89 به مساحت یک‌هزار و 344 متر مربع در آموزشگاه شهید باهنر اسدیه آغاز شد و قریب 12 هزار دانش‌آموز شهرستان از مزایای آن بهره‌مند شدند.
حسین اژدری با اشاره به شرکت 176 دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی در طرح سباح یادآور شد: به منظور آشنایی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان با علم شنا در سال گذشته مبلغ 7 میلیون و 500 هزار تومان از محل اعتبارات داخلی این مدیریت هزینه شد.
وی با بیان اینکه در صورت تأمین اعتبار این طرح در سال جاری نیز اجرا می‌شود، ادامه داد: یک‌هزار و 100 دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی شهرستان درمیان در طرح طناورز شرکت می‌کنند.
اژدری هدف از اجرای این طرح را افزایش نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان دانست و اضافه کرد: مربیان تربیت بدنی در مقطع ابتدایی موظف هستند 20 دقیقه از ساعات ورزش دانش‌آموزان را به این امر اختصاص دهند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان اجرای ورزش صبحگاهی را یکی دیگر از برنامه‌های این مدیریت برای شادابی مدارس برشمرد و یادآور شد: تهذیب، تحصیل و ورزش سه رسالت مهم دانش‌آموزان به شمار می‌رود.
اژدری از برگزاری 23 مسابقه ورزشی در رشته‌های مختلف در سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد یک هزار و 120 دانش‌آموز ورزشکار از سه مقطع تحصیلی در این مسابقات شرکت کردند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان کسب قهرمانی استان و نایب قهرمانی کشور در رشته شطرنج، و نایب قهرمانی استان در رشته‌های دوومیدانی، دوی صحرانوردی و  آمادگی جسمانی را از مهم‌ترین افتخارات دانش‌آموزان این خطه مرزی در ورزش برشمرد.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی و آموزشی در دو دولت نهم و دهم شتاب بیشتری به خود گرفته است، ابراز داشت: در حال حاضر سه سالن ورزشی در شهرهای اسدیه، گزیک و روستای نوزاد با زیربنای یک هزار و 797 متر مربع مشغول فعالیت هستند.
اژدری اضافه کرد: مدیریت آموزش و پرورش درمیان به منظور تکمیل فضاهای ورزشی مدارس به 10 سالن ورزشی و چند منظوره دیگر نیازمند است.
وی خواستار تجهیز سالن‌های ورزشی شهرستان به تخت بسکتبال هیدرولیک و تسریع در احداث استخر شنای شهر اسدیه شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول