اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی، مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد:

احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرضا در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرضا که به عنوان یک طرح بزرگ برای نخستین بار در سطح کشور اجرایی شده است در آینده نزدیک مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرضا در آینده نزدیک
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حسین محمودیه صبح امروز طی بازدیدی که از وضعیت عمرانی احداث ورزشگاه قدس شهرضا داشت با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه قدس شهرضا در مساحتی حدود 10هزار متر مربع در حال اجرا است.
 وی ادامه داد: این زمین عنوان نخستین طرح چمن مصنوعی در ابعاد قانونی از سوی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در حال اجرا است و می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق در سطح کشور مد نظر قرار بگیرد.
این مسئول ورزشی با اشاره به بودجه شش میلیارد ریالی این پروژه تصریح کرد: عملیات زیرسازی، زه کشی و خرید چمن بر اساس نظر کارشناسان و متخصصان برجسته اجرایی شده و میزان خاک برداری آن مساحتی در حدود 50 هزار متر مکعب است.
وی با تشریح لزوم احداث سکوهای تماشاگران و پیست دوومیدانی این ورزشگاه افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ورزشگاه و امکان ورود گرد و خاک به محوطه چمن، احداث سکوی تماشاگران برای جلوگیری از تخریب چمن مصنوعی یک امر اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.
محمودیه با اشاره به پیشرفت 90 درصدی این پروژه اضافه کرد: در حال حاضر احداث سکوی تماشاگران، سرویس بهداشتی و رختکن نیازمند بودجه‌ای در حدود پنج میلیارد ریال است که تأمین آن نیازمند عنایت مسئولان شهرستان است.
به گزارش فارس، در این دیدار سید رضا مرتضوی فرماندار شهرضا و جمعی از مسئولان و دست اندرکاران حوزه ورزش شهرستان، معاون فنی، مهندسی اداره کل ورزش و جوانان را همراهی کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول