اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

این بار در قم

زمین فوتبال باز هم قربانی گرفت

خبرگزاری فارس: پس از انتشار خبر‌های مرگ فوتبالیست‌ها در نقاط مختلف دنیا در زمین مسابقه، این بار فوتبالیست قمی در حین بازی دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

زمین فوتبال باز هم قربانی گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدحسن نیکوییان پیشکسوت فوتبال قم و بازیکن تیم پیشکسوتان «بیت‌المقدس» عصر پنجشنبه در حین مسابقه تیمش با تیم «سهیل» قم دچار حمله قلبی شد.
بر اساس این گزارش هر چند مراقبت‌های اولیه از این فوتبالیست در کنار زمین مسابقه به عمل آمد اما پس از انتقال وی به بیمارستان ولی عصر(عج) قم،‌ اقدامات پزشکی تاثیر نداشت و سیدحسن نکوییان در این بیمارستان دار فانی را وداع گفت.
گر چه بر اساس اظهارات شاهدان عینی پزشک در کنار زمین مسابقه حضور داشته و پس از حمله قلبی نکوییان،‌ اقدامات اولیه را برای انتقال به بیمارستان انجام داده است اما عدم حضور آمبولانس در ورزشگاه و در حین مسابقه جای تامل دارد.
با توجه به سن بازیکنان پیشکسوت و احتمال اینگونه عارضه‌ها در زمین مسابقه به نظر می‌رسد مسئولان برگزاری مسابقات باید پیش‌بینی تمام موارد را قبل از آغاز هر کدام از مسابقات لیگ پیشکسوتان انجام دهند تا خدای ناکرده بر اساس کوتاهی خانواده‌ای داغدار نشود.
یادآور می‌شود مسابقه تیم‌های «بیت‌المقدس» و «سهیل» از سری مسابقات لیگ پیشکسوتان قم با نتیجه سه بر صفر به سود سهیل در حال برگزاری بود که با حادثه‌ای که برای بازیکن تیم «بیت‌المقدس» رخ داد، این بازی ناتمام ماند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول