اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

زمینه‌های تشکیل تیم فوتبال "کرد" کردستان فراهم می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های مناسب جوانان کردستان در زمینه ورزش به ویژه فوتبال، از تلاش جدی برای فراهم کردن مقدمات تشکیل تیم فوتبال کردستان با عنوان کرد خبر داد.

زمینه‌های تشکیل تیم فوتبال "کرد" کردستان فراهم می‌شود

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی عصر امروز در جریان بازدید سرزده از مدرسه فوتبال بیژن ذوالفقارنسب ضمن تقدیر از تلاش‌های این مربی باسابقه و نام آشنای فوتبال کشور در تقویت زیرساخت‌های ورزش استان به ویژه در رشته محبوب و پرطرفدار فوتبال، اظهار داشت: مردم ورزش‌دوست استان کردستان سال‌هاست که آرزوی داشتن تیم فوتبالی مطرح در سطح استان و کشور را دارند.

وی افزود: مدیریت ارشد استان با عزمی راسخ و جدیت تمام در حال فراهم آوردن مقدمات تشکیل تیم فوتبال (کرد) کردستان است.

شهبازی کردستان را دارای استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه خوبی در زمینه ورزشی به ویژه در رشته فوتبال دانست و اذعان کرد: متاسفانه در طول سالیان گذشته آنچنان که لایق مردم ورزشکار این دیار است در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری نشده است.

وی اظهار امیدواری کرد با تغییر مدیریتی ایجاد شده و حضور مربیانی بومی چون ذوالفقارنسب بتوانیم گام‌های خوبی در راستای رساندن ورزش استان به جایگاه اصلی خود برداریم.

استاندار کردستان تاکید کرد: کمک به ورزش استان وظیفه مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی است چراکه با سوق دادن جوانان به سوی ورزش علاوه بر افتخارآفرینی برای تمامی مردم و دست‌اندرکاران استان می‌توان از سلامت جسم و روح آینده‌سازان استان و کشور نیز مطمئن شد.

وی خطاب به ورزشکاران جوان این مدرسه تاکید کرد: توجه به ورزش برای شما نوجوانان زمانی ارزشمند است که با کمک مربیان و والدین خود به مقوله اخلاق در ورزش و همچنین موفقیت در تحصیلات خود نیز توجه داشته باشید چراکه ورزش، اخلاق و تحصیل مکمل یکدیگرند.

شهبازی در پایان این دیدار از قسمت‌های مختلف این مدرسه بازدید کرد و خواستار پیگیری جدی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در ارتباط با چمن مصنوعی زمین فوتبال این مدرسه شد.

گفتنی است در حال حاضر در مدرسه فوتبال ذوالفقارنسب 746 نفر در دو گروه سنی 12-10 سال و 14-12 سال با 3 جلسه تمرین در هفته، آموزش‌های تخصصی رشته ورزشی فوتبال را فرا می‌گیرند.

استان کردستان با ظرفیت‌ها و استعدادهای ویژه‌ای که دارد از داشتن تیم فوتبال در لیگ برتر و یا دسته یک کشوری محروم است و تشکیل تیمی با عنوان کرد به عنوان نماینده کردستان در میادین ورزشی فوتبال کشور در گرو همت و حمایت‌های مسئولان استان به ویژه شخص استاندار است که امیدواریم این مهم را عینیت بخشند.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول