اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برازجان:

به زمین نوشهر باختیم نه حریف / واترپلو به جای فوتبال

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برازجان گفت: زمین ورزشگاه نوشهر برای فوتبال نیست و به نظرم در این ورزشگاه به جای فوتبال، واترپلو بازی کنند، موفق‌تر هستند.

به زمین نوشهر باختیم نه حریف / واترپلو به جای فوتبال

شهسوار سهرابی عصر امروز در پایان بازی دو تیم نوژن شهرداری نوشهر و پرسپولیس برازجان در قالب دیدار لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر افزود: تیم‌های که در زمین نوشهر پیروز از میدان خارج می‌شوند فقط از روی شانس موفق به کسب سه امتیاز بازی می‌شوند.

وی ادامه داد:  امروز اگر ما هم می‌بردیم واقعا شانسی بود چون در این زمین نمی‌توان هیچگونه بار فنی از دو تیم را مشاهده کرد.

این مربی با بیان اینکه بازیکنان ما بعد از گل دوم ناخود آگاه عقب کشیدند، بیان داشت: این مسئله موجب شد حریف بازی را بیشتر در دست بگیرد و بر ما مسلط شود و با توپ‌های بلند، خود را به دروازه ما نزدیک کند.

وی درباره گل سوم تیم فوتبال نوژن شهرداری نوشهر اظهار داشت: گل سوم نوشهری‌ها خطا بر روی دروازه‌بان ما بود زیرا دروازه‌بان برای دفع توپ از زمین بلند شد اما بازیکن حریف بر روی دروازه‌بان خطا کرد و گل سوم خود را به ثمر رساند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول