اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند:

تصادف در نهاوند 4 کشته و زخمی بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: بر اثر وقوع تصادف یک دستگاه خودرو پژو با دو دستگاه موتورسیکلت در نهاوند چهار نفر کشته و زخمی شدند.

تصادف در نهاوند 4 کشته و زخمی بر جای گذاشت

محمدتقی شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: بر اثر حادثه دلخراش تصادف میان یک دستگاه خودرو پژو با دو دستگاه موتورسیکلت در نهاوند سه سرنشین موتورسیکلت‌ها به شدت زخمی و یکی از راکبان این وسیله در دم جان سپرد.

وی سرعت غیر مجاز راننده خودروی پژو و عدم کنترل در رانندگی در سطح خیابان را علت بروز حادثه خواند و ادامه داد: احترام به قانون توسط همه مردم به ویژه رانندگان وسایل نقلیه می‌تواند در کاهش حوادث و خطرات مؤثر باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند فصل گرم تابستان را موجب استفاده بیشتر مردم از موتورسیکلت دانست و افزود: بیش از 60 درصد علت تصادفات به ویژه در سطح خیابان‌های پرتردد به استفاده از موتورسیکلت‌ برمی‌گردد.

وی برخورد عوامل انتظامی را موجب کاهش تصادفات خواند و گفت: هر چند که فرهنگ‌سازی برای استفاده مطلوب و بهینه از وسایل نقلیه می‌تواند ما را در بروز حوادث کمتر یاری کند اما رعایت سرعت مطمئنه و حق تقدم دو علت مهم کاهش تصادفات است.

شهبازی در پایان سخنانش همکاری مردم به ویژه رانندگان با پلیس راهور را در سطح جاده‌ها و خیابان‌ها مهم خواند و ابراز داشت: توجه به این مهم در کاهش تصادفات نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول