اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عملیات ترافیک راهنمایی و رانندگی مازندران:

تصادفات فوتی مازندران 17 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس عملیات ترافیک راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش17 درصدی تصادفات منجر به فوت و جرح در معابر درون شهری مازندران مواجه بودیم.

تصادفات فوتی مازندران 17 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی باقری شنبه‌ شب در کارگروه ترافیک استان مازندران با بیان اینکه عامل نخست در تصادفات عابران هستند، اظهار داشت: بیشتر عابران پیاده با توجه به مسیر خط‌کشی شده و ایجاد روگذر عابر پیاده از مسیر اصلی تردد نمی‌کنند و حادثه‌ساز می‌شوند.

وی دومین عامل تصادفات داخل شهری در استان مازندران را موتور سیکلت‌ها دانست و ادامه داد: برخورد جدی با متخلفان و راکبان موتوری که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند موجب شد تا با کاهش تصادفات در این بخش مواجه باشیم.

باقری از کاهش تصادفات منجر به فوت در تصادفات درون شهری مازندران خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سه ماهه نخست امسال با کاهش چهار درصدی تصادفات منجر به فوت مواجه بودیم.

این مسئول تصریح کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 21 درصد کاهش تصادفات جرحی در معابر داخل شهری مازندران روبه رو بودیم که در سرجمع با کاهش 17 درصدی تصادفات منجر به فوتی و جرحی برخورداریم.

رئیس عملیات ترافیک راهور مازندران برخورد با تخلفات حادثه‌ساز را عامل کاهش تصادفات در محورهای درون شهری استان دانست و اذعان داشت: بحث آموزش و آگاه‌سازی عمومی مردم در هنگام عبور از عرض خیابان در اولویت فعالیت‌های همه به ویژه رسانه‌ها قرار گیرد.

باقری در پایان متذکر شد: ایمن سازی مسیر تردد عابران پیاده در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول