اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز سیستان‌وبلوچستان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی خط لوله صلح از مرز پاکستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز سیستان‌وبلوچستان گفت: خط لوله صلح از میل 250 مرز پاکستان آغاز و به طرف ایرانشهر در حال حرکت است.

آغاز عملیات اجرایی خط لوله صلح از مرز پاکستان

حمید میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: خط صلح از میل 250 مرز پاکستان آغاز شده و به طرف شهرستان ایرانشهر در حال حرکت است.

وی افزود: این خط صلح 56 اینچ قطر دارد که حدود 20 تا 30 کیلومتر از این خط، جاده سرویس زده شده و حدود 11 کیلومتر آن لوله‌گذاری و شش کیلومتر نیز جوشکاری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان‌وبلوچستان در زمینه روند انجام شده این خط لوله گاز گفت: در شهرستان زاهدان، 120 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه کار شده و در شهرستان خاش 70 کیلومتر و در شهرستان زابل 40 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه را داشته‌ایم.

میرزایی خاطرنشان کرد: در شهرستان ایرانشهر بیش از 300 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه کار شده و حدود 200 کیلومتر هم تزریق گاز انجام شده است.

وی بیان داشت: در سایر شهرستان‌های استان از جمله کنارک، پیشین، سیب و سوران  و... تمام مطالعات بازاریابی و مصارف نقشه‌برداری و نقشه‌کشی و طراحی شبکه‌های فشار قوی و ضعیف گاز در دست مطالعه است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان‌وبلوچستان درباره واکنش مردم نسبت به کندوکاری‌های خطوط لوله گاز در شهرها گفت: پس از اتمام فعالیت‌ها و اقدامات پروژه گازرسانی به شهرهای مختلف استان، شاهد شور و نشاط و شادمانی مردم خواهیم بود.

میرزایی از مردم استان خواست در حال حاضر با خرابی معابر و کندن آنها  کنار بیایند و صبر و حوصله نشان دهند و همچنین با کارگران شرکت‌های پیمانکاری همکاری لازم را داشته باشند تا به زودی عملیات گازرسانی به پایان برسد و مردم استان از نعمت گاز برخوردار شوند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول