اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

امسال 1300 واحد مسکن در اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: امسال یک‌هزار و 341 واحد مسکن در شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد.

امسال 1300 واحد مسکن در اسدآباد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در کمیته مسکن شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تأمین مسکن مردم از دغدغه‌های مهم مسئولان است، اظهار داشت: بی‌ثباتی نرخ مسکن آرامش خانواده‌ها به ویژه اقشار کم‌درآمد جامعه را سلب کرده بود که دولت نهم و دهم با آغاز طرح ملی مسکن مهر این مشکل را رفع کرده است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 537 واحد مسکن مهر از ابتدای طرح تاکنون در سطح شهرستان اسدآباد احداث شده است، افزود: هم‌اکنون نیز یک‌هزار و 341 واحد مسکن در سطح شهرستان اسدآباد در حال ساخت است که از این تعداد 541 واحد مسکن مهر و 800 واحد خودمالک است و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اسدآباد در ادامه با انتقاد از اعضای کمیته مسکن به دلیل اجرا نشدن مصوبات از آنان خواست مصوبات جلسات را با دقت پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.

وی نقش ادارات خدمات‌رسان را در موفقیت پروژه‌های مسکن مهر اسدآباد بنیادی خواند و گفت: این ادارات باید برای تسریع در روند فعالیت‌ پروژه‌های مسکن همکاری لازم را با شهرداری در امر محوطه‌سازی و زیباسازی مسکن‌های مهر به عمل آورند.

آزادبخت رویکرد دولت دهم را مشارکت پایدار و حضور گسترده مردم در زمینه احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده اعلام کرد و افزود: بسته‌های تشویقی و تسهیلات ارزان‌قیمت بدون سپرده از مهمترین برنامه‌های دولت در این راستا است.

وی با تأکید بر فراهم کردن خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر به ویژه مسجد در مجتمع‌های مسکن خاطرنشان کرد: در اکثر مسکن‌های مهر نیازمند ساخت فضاهای آموزشی، فرهنگی، تفریحی و امنیتی هستیم که در این زمینه باید اقدامات لازم از سوی تعاونی‌ها انجام شود.

فرماندار اسدآباد در پایان با بیان اینکه نظارت بر ساخت و ساز مسکن مهر را باید افزایش داد، یادآور شد: یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌هایی که در ساخت و ساز مسکن مهر باید مورد توجه و دقت کافی قرار گیرد رصد و نظارت لحظه به لحظه وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر است که می‌طلبد از سوی ناظران مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول