اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

اهالی 70 روستای آبادان در بی‌آبی مطلق / استاندار پاسخگو نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس از بی‌آبی مطلق در 70 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: هیچ‌ یک از مسئولان وزارت نیرو و استاندار خوزستان پاسخگوی مشکل بی‌آبی روستائیان روزه‌دار آبادانی نیست.

اهالی 70 روستای آبادان در بی‌آبی مطلق / استاندار پاسخگو نیست

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: بی‌عدالتی در روستاهای آبادان بیداد می‌کند و مردم 70 روستا حتی یک قطره آب ندارند این در حالیست که در ماه مبارک رمضان قرار داریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر روزانه تنها یک‌ساعت آب به روستاهای آبادان می‌رسد که این مقدار واقعاً فاجعه است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تماس‌های متعددی با وزیر نیرو، معاونان آن و مسئولان استان داشتیم اما هیچ‌کدام پاسخگو نیستند.

وی افزود: مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان کوچکترین حرکتی برای حل مشکل مردم روستاهای آبادان نمی‌کند ولی شاهدیم استاندار خوزستان از این‌گونه مدیران ضعیف دفاع می‌کند.

انصاری گفت: توقع داریم استاندار خوزستان دست از حمایت از مدیران ضعیف بردارد و با آنها برخورد جدی‌تری بکند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر مردم روزه‌دار اروندکنار و روستاهای بخش مرکزی در بدترین وضعیت قرار دارند.

وی افزود: با وجود آنکه روستاهای آبادان در محاصره دو رودخانه با آب شیرین قرار دارند اما در تشنگی مطلق قرار دارند.

انصاری ادامه داد: آب رودخانه‌های بهمنشیر و اروند در حال حاضر شور و غیر قابل استفاده است و سبب نابودی زمین‌های زراعی مردم شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با هشدار نسبت به ادامه این وضعیت گفت: امیدواریم استاندار خوزستان وارد عمل شود و هر چه زودتر مردم روزه‌دار روستاهای آبادان را از بی‌آبی نجات دهد.

وی گفت: حمایت و دفاع ما از استاندار و مسئولان استانداری حدی دارد و ادامه وضعیت موجود در روستاها ما را وادار به اتخاذ تصمیمات جدی‌تری خواهد کرد.

وی گفت: قطعاً وزیر نیرو را تا چند روز آینده از ابزارهای قانونی وادار به پاسخگویی خواهیم کرد.

انصاری افزود: قطعاً آه مردم روستاهای آبادان گریبان مدیران ضعیف و ناکارآمدی که تنها به پشت میز نشینی و گرفتن جلسات بی‌نتیجه بسنده کرده‌اند در این ماه مبارک خواهد گرفت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول