اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خبر داد

کمک 5 میلیارد ریالی استانداری خوزستان برای حل مشکلات شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش از کمک 5 میلیارد ریالی استانداری خوزستان به شهرستان شوش برای حل برخی از مشکلات شهری و روستایی خبر داد.

کمک 5 میلیارد ریالی استانداری خوزستان برای حل مشکلات شوش

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: اخیراً از سوی استانداری خوزستان به شهرستان شوش بیش از 5 میلیارد ریالی کمک اختصاص یافته که بخشی از این رقم به شهرداری شوش و بخشی دیگر به یکی از روستاهای این شهرستان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به نحوه تقسیم این اعتبار در شهرستان شوش، افزود: حدود 3 میلیارد ریال به شهرداری شوش و 2 میلیارد ریال نیز به روستای حمزه این شهرستان اختصاص یافته است.

نماینده دولت در شهرستان شوش با اشاره به نحوه هزینه کرد اعتبار 3 میلیارد ریالی در شهرداری شوش گفت: قرار است این اعتبار برای ساحل‌سازی در این شهرستان هزینه شود.

سعیدی‌نیا خاطرنشان کرد: کمک هزینه اعطا شده به روستای حمزه در شهرستان شوش قرار است برای مناسب‌سازی طرح هادی و کامل شدن این طرح اساسی در این روستا هزینه شود.

فرماندار شوش تأکید کرد: این اعتبار در سال ‌مالی 1390 اختصاص یافته است و باید تا پایان تیرماه سال‌جاری به طور کامل جذب شود.

شهرستان شوش با داشتن جمعیتی بیش از 150 هزار نفر در شمال استان خوزستان واقع است و اصلی‌ترین صنعت این شهر کشاورزی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول