اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

نماز جمعه سنگر جهاد و مبارزه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: نماز جمعه مقدس‌ترین سنگرهای عشق و ایمان، ایثار، تعاون، جهاد و مبارزه است.

نماز جمعه سنگر جهاد و مبارزه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهر، ماه رمضان را بهترین فرصت برای استفاده از ویژگی‌های امر به معروف دانست و اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بزرگ الهی، ماه خیر و برکت، ماه نزول رحمت، ماه مهمانی و ضیافت الهی و منشٱ تمام کمالات و فضائل انسانى است.

این مسئول درباره اهمیت برپایی نماز جمعه گفت: نماز جمعه مقدس‌ترین سنگرهای عشق و ایمان، ایثار، تعاون، جهاد و مبارزه است.

خطیب جمعه سیاهکل، با اشاره به پنجم مرداد سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: برپایی نماز جمعه در آن برهه حساس توانست تمام نقشه‌های دشمن و منافقان را از بین ببرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به عملیات مرصاد اشاره کرد و یادآور شد: در این عملیات رزمندگان توانستند درس خوبی به منافقان بدهند و امروز منافقان به آوارگانی در دنیا تبدیل شده‌اند و در حال سپری کردن نوکری خود در دامان غرب و صهیونیست‌ها هستند.

شیدایی، کشتار مسلمان میانمار را نسل‌کشی توسط غرب و صهیونیسم خواند و خاطرنشان کرد: غرب مدعی حقوق بشر با سکوت خود در مقابل قتل عام مسلمانان بیگناه میانماری لکه ننگ دیگری بر پیشانی خود و مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل برجا گذاشت و همان طور که با قتل عام مسلمانان بوسنی به خواست خود نرسیدند با این کشتار موجب بیدار شدن و خیزش مسلمانان نیز می‌شوند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی کشورهای اسلامی منطقه افزود: برخی از کشورهای مسلمان منطقه و حکام فاسد آنها با سکوت معنادار خود به ادامه این کشتار بیرحمانه و وحشیانه مسلمانان توسط عده‌ای بت‌پرست و بی‌فرهنگ کمک می‌کنند و به امید خداوند این توطئه روزی دامان آنها را می‌گیرد و توسط ملت‌های بیدار و هوشیار سرنگون می‌شوند.

امام جمعه سیاهکل، برای چندمین بار در یک سال گذشته از مدیران کل راه و شهرسازی و آب و فاضلاب  شهری خواست به تعهدات خود در برطرف کردن مشکلات شهرک سیمرغ سیاهکل عمل کنند و اعتبارات لازم را برای برطرف کردن معضلات این شهرک اختصاص دهند.

وی همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خواست نسبت به تکمیل تنها استخر ورزشی شهرستان سیاهکل اقدام‌ کند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول