اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور نجات کشاورزی بافق از خشک‌سالی صورت گرفت

اختصاص 3200 میلیون ریال برای لوله‌گذاری آب کشاورزی بافق

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی بافق از اختصاص اعتباری بالغ بر 3 هزار و 200 میلیون ریال برای تأمین آب و لوله‌گذاری 26 حلقه چاه آب کشاورزی در بافق خبر داد.

اختصاص 3200 میلیون ریال برای لوله‌گذاری آب کشاورزی بافق

حمید عسگری‌باقرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بافق با اشاره به ادامه روند خشک‌سالی در این شهرستان و پی‌گیری‌های انجام شده اظهار داشت: اعتبار طرح‌های لوله‌گذاری برای چاه‌های کشاورزی شهرستان بافق از سوی شورای‌عالی آب استان اختصاص یافته که به منظور رفع مشکل کم‌آبی کشاورزان هزینه می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از آب چاه‌های کشاورزی شهرستان بافق تصریح کرد: در سال‌های اخیر اجرای لوله‌گذاری چاه‌های کشاورزی به دلیل مزایایی هم‌چون صرفه‌جویی در مصرف آب و بالا بردن راندمان و تسهیل در انجام کار آبیاری در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی بافق با اشاره به اجرایی شدن بیش از 70 درصد طرح‌های تأمین آب کشاورزی بافق خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و اعتبار تخصیص یافته، اجرای طرح‌های آب‌رسانی کشاورزی در بافق تا پایان خرداد امسال به اتمام می‌رسد.

عسگری ادامه داد: به منظور تأمین کمبود آب کشاورزی و جلوگیری از روند خشک‌سالی در شهرستان بافق تاکنون لوله‌گذاری بیش از 27 کیلومتر در 26 حلقه چاه کشاورزی شهرستان بافق توسط جهاد کشاورزی این شهرستان انجام شده است.

وی هم‌چنین با اشاره به اعتبارات استانی تخصیص یافته به این امر یادآور شد: از بخش اعتبارات استانی نیز بیش از هزار و 660 متر لوله‌گذاری با اعتباری بیش از 250 میلیون ریال انجام شده است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول