اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار ماهشهر خبر داد

تعویض شبکه‌های داخلی آب روستاهای ماهشهر

خبرگزاری فارس: مدیر آبفار ماهشهر از تعویض شبکه‌های داخلی آب روستاهای این شهرستان خبر داد.

تعویض شبکه‌های داخلی آب روستاهای ماهشهر

محمدحسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: تعویض شبکه‌های روستاهای شهرستان در دستور کار قرار گرفته و در این راستا اقدامات مطلوبی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به ساکنان روستاهای شهرستان است، افزود: شبکه‌ داخلی آب روستاهای حمیدی گرگره، گرگر علیا، عگله میاح در حال تعویض بوده و مجموعه آبفار شهرستان با تمام تلاش در این زمینه کار را دنبال می‌کند.

مدیر آبفار ماهشهر تصریح کرد: همچنین عملیات احداث خط انتقال آبرسانی روستاهای عگله میاح، ابوعلاج علیا، خمزه و هدامه در حال انجام بوده و امیدواریم با حمایت و تعامل مطلوب ساکنان این مناطق به‌زودی به اتمام برسد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات در دستور کار این اداره اضافه کرد: عملیات تکمیل تأسیسات آبرسانی ایستگاه پمپاژ روستای بنوار هدامه در حال پیگیری و انجام است که در آینده‌ای نزدیک به اتمام می‌رسد.

رضایی با اشاره به تغییر ساعت پمپاژ آب در روستاهای شهرستان گفت: ساعت پمپاژ آب در این مناطق تغییر یافته و با پیگیری مسئولان مرتبط از دو ساعت به 24 ساعت در شبانه‌روز در حال انجام است.

وی همچنین با اشاره به اعتبارات اختصاص داده به این منظور خاطرنشان کرد: میزان 700 میلیون تومان اعتبار در زمینه نوسازی، بهسازی، انتقال، تعویض و تکمیل تأسیسات آبرسانی به روستاهای این شهرستان اختصاص یافته است.

مدیر آبفار ماهشهر با بیان اینکه از مسئولان استانی می‌خواهیم، شبکه آبرسانی روستاها را بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار دهند، افزود: با اقدامات انجام شده هم‌اکنون روستاهای ابوعلاج سفلی و خمزه‌ها از آب شرب به‌صورت بهداشتی و سالم استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول