اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کهگیلویه:

آگاه‌سازی مردم در زمینه تب کریمه کنگو ضروری است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کهگیلویه گفت: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در مورد بیماری تب کریمه کنگو باید از طریق نصب بنر، توزیع بروشور، پیامک و سایر کانال‌های ارتباطی صورت گیرد.

آگاه‌سازی مردم در زمینه تب کریمه کنگو ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید یدالله فاطمیان عصر امروز در حاشیه ستاد حوادث شهرستان کهگیلویه که به منظور جلوگیری از شیوع تب کنگو  تشکیل شده بود، اظهار داشت: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در مورد بیماری تب کریمه کنگو باید از طریق نصب بنر، توزیع بروشور، پیامک و سایر کانال‌های ارتباطی انجام گیرد.

معاون فرماندار کهگیلویه اضافه کرد: تمام ورودی دام‌های زنده و مراکز عرضه مستقیم دام شهرستان باید به صورت میدانی توسط دستگاه‌ها و ادارات مربوطه بازدید و آزمایش شوند.

فاطمیان ساماندهی و ایجاد جایگاه ثابت برای فروش دام زنده با همکاری اداره جهاد کشاورزی، نظام صنفی و خدمات شهری شهرداری برای کنترل و فروش دام را ضروری دانست و اذعان کرد: برگزاری کلاس آموزشی برای دامداران از برنامه‌های پیش رو برای پیشگیری از وقوع احتمالی بیماری تب کریمه کنگو در شهرستان کهگیلویه خواهد بود.

معاون فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: انجام حفاظت فردی در کشتارگاه‌ها و رعایت ایمنی افراد فعال در حوزه مراقبت پزشکی در پیشگیری از این بیماری ضروری است.

فاطمیان با اشاره به بافت عشایری استان و این‌که این بیماری بیشتر از طریق گزش کنه به انسان منتقل می‌شود، اظهار داشت: موضوع پیشگیری در جلوگیری از شیوع این بیماری خطرناک مشترک بین انسان و حیوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری نهادهای ذی‌ربط همچنان شهرستان کهگیلویه از گزند این بیماری در امان بماند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول