اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

دستگاه‌های متولی برای پیش‌گیری از شیوع تب کریمه‌کنگو در اصفهان فعال هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان در مورد پیش‌گیری از شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه‌کنگو گفت: پیش‌بینی و پیش‌گیری لازم توسط دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.

دستگاه‌های متولی برای پیش‌گیری از شیوع تب کریمه‌کنگو در اصفهان فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه طرح پزشک خانواده، تحولی اساسی در نظام سلامت جامعه است، افزود: باید فرهنگ‌سازی مناسب برای ایجاد نگرش مثبت در شهروندان برای مراجعه به پزشکان عمومی صورت پذیرد.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح پزشک خانواده افزود: در این طرح حق فرانشیز و دارو، رایگان است.

فرماندار اصفهان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی یک پزشک برای 3 هزار و 500 نفر، شهروندان می‌توانند پزشک مورد نظر خود را انتخاب و ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به پرداخت هزینه 60 تا 70 درصدی درمان توسط مردم گفت: این اقدام دولت در راستای کاهش هزینه درمان بیماران در مراجعه به پزشکان است.

کفیل هم‌چنین در مورد پیش‌گیری از شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه‌کنگو گفت: پیش‌بینی و پیش‌گیری لازم توسط دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: : ستاد مدیریت بحران استان نیز بودجه مورد نیاز برای خریداری سم برای سم‌پاشی جایگاه‌های دام و از بین بردن کنه‌های حامل بیماری را در اختیار شبکه دامپزشکی شهرستان قرار داده است.

فرماندار اصفهان ادامه داد: 400 نفر روز سهمیه نیروی بسیجی شهرستان برای این منظور آموزش دیده‌اند که به نقاط مختلف اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول