اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ستاد یادواره شهید بابانظر

فلش‌کارت سیره رفتاری شهید نظرنژاد به 2 زبان خارجی تولید شد

خبرگزاری فارس:دبیر ستاد یادواره شهید بابانظر گفت: فلش‌کارت زندگی و سیره رفتاری شهید نظرنژاد با عنوان «هم پهلوان و هم قهرمان» به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به همت ستاد یادواره شهید بابانظر تولید شد.

فلش‌کارت سیره رفتاری شهید نظرنژاد به 2 زبان خارجی تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی غلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این فلش‌کارت شامل زندگینامه، خاطرات و ویژگی‌های بارز سردار رشید اسلام شهید محمدحسن نظرنژاد است که به دو زبان عربی و انگلیسی ترجمه شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از تصاویر شهید بابانظر در این فلش‌کارت استفاده شده است، افزود: ترجمه انگلیسی این فلش‌کارت در مراسم یادواره شهید بابانظر توزیع شد و ترجمه عربی آن در حال تولید و تهیه محتواست.

غلامی از انتشار ویژه‌نامه سردار آفتاب خبر داد و تصریح کرد: این ویژه‌نامه در تیراژ یک‌هزار نسخه منتشر و در مراسم یادواره شهید بابانظر توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده ستاد یادواره شهید بابانظر عنوان کرد: سال گذشته به مناسبت سومین یادواره شهید بابانظر، بزرگراه همت مشهد با مصوبه شورای اسلامی شهر به نام سردار شهید بابانظر تغییر نام پیدا کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول