اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اولویت نخست وزارت کار اشتغالزایی پایدار باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: اولویت نخست فعالیت در حوزه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید اشتغالزایی پایدار باشد.

اولویت نخست وزارت کار اشتغالزایی پایدار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دیدار مسئولان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران، ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی دانست و اظهار داشت: بر اساس بیان حدیث قدسی هیچ عبادتی بیشتر از روزه‌داری نزد خداوند جایگاه ندارد.

وی ماه میهمانی خدا را بهانه‌ای برای بازنگری به اعمال خود اشاره کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای پالایش خودمان است.

طبرسی به گستره فعالیت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بعد از ادغام این دستگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: هدف ما توسعه و پیشرفت جامعه است، فعالیت‌ها باید برای ایجاد رفاه اجتماعی باشد، اشتغال در اولویت کارها قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: با اعلام آمار 7 هزار تعاونی راکد در مازندران کار در این استان باید بیشتر و متعهدانه‌تر باشد.

خطیب جمعه ساری با اشاره به بروکراسی‌های دست و پاگیر در ادارات استان گفت: با وضعیت موجودی که در ادارات ما حاکم است نمی‌توان به اشتغال و رفاه اجتماعی مطلوب جامعه اسلامی دست یافت.

وی خاطرنشان کرد: زمینه اشتغال و تسهیلات برای رونق اقتصادی در مازندران زیاد است، ولی به اشتغال پایدار دست نمی‌یابیم.

طبرسی با بیان اینکه پارسال 40 هزار نامه و 8 هزار تماس تلفنی برای رفع مشکلات مردمی به دفتر ما صورت گرفت، بیان داشت: اشتغال بیشترین خواسته مردم بود.

این مسئول از وجود بیشترین مراکز علمی و دانشگاهی در مازندران خبر داد و تصریح کرد: تمام فارغ‌التحصیلان ما اشتغال در دستگاه‌های دولتی را انتخاب می‌کنند.

وی کار کشاورزی را مقدس دانست و اضافه کرد: فرزندان کشاورزان ما اراضی کشاورزی را رها کرده و پشت میزنشینی را می‌خواهند و همین عامل موجب شد تا لاریجانی در سفر به مازندران اعلام کند که اعتبار جاری کشور بیش از اعتبارات عمرانی است.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه مازندران بیشترین جمعیت جوان را دارد، گفت: اولویت نخست فعالیت در حوزه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باید اشتغالزایی پایدار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و متذکر شد: کارهای اداری باید روان باشد تا موجب رضایت مراجعه کننده‌ها شود.

این مسئول  به فعالیت متعهدانه مدیران دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای انقلابی در دستگاه‌های اجرایی فعالیت می‌کنند که مردم انتظار کار جهادی از آنها دارند.

طبرسی اذعان داشت: کارها باید در راه رضای خدا و خدمت به خلق باشد و کوتاهی از وظایف محوله گناه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول