اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

طرح‌های اشتغالزایی در ملارد حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد از حمایت طرح‌های اشتغالزایی در این شهرستان خبر داد.

طرح‌های اشتغالزایی در ملارد حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ناصر بورد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سراسری تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این شهرستان اظهار داشت: باید در تولید اشتغال برای جوانان بیش از گذشته گام برداریم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

وی ادامه داد: حمایت از کار و سرمایه ایرانی یکی از مهمترین اولویت‌های مسئولان باید قرار گیرد تا بتوانیم به اهداف خود درباره ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری گام برداریم.

این مسئول گفت: با توجه به این که امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است لذا باید فرمایشات معظم‌له را جامه عمل پوشیده و از هرگونه سهل‌انگاری در این باره دوری نماییم.

وی تأکید کرد: تلاش مسئولان باید به منظور حمایت از تولیدکنندگان برنامه‌های کلانی را در نظر داشته باشند و با ارائه تسهیلات و خدمات به این افراد مسیر رشد و توسعه یافتگی را بیش از گذشته کنند.

بورد افزود: رسیدن به تحول و رشد در تولیدات داخلی نیازمند رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران بوده که باید برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه انجام شود. دشمنان با تحریم و تهدید در نظر دارند تا صنعت و تولیدات کشور را دچار ضعف کرده و چرخه اقتصادی کشور را با مشکل مواجه نمایند.

فرماندار ملارد گفت: در این راستا باید با رفع مشکلات و ارائه تسهیلات و اختصاص اعتبارات به تولیدکنندگان مسیر رشد و توسعه یافتگی را در کشور فراهم کرده و پله‌های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کنیم.

بورد افزود: در حال حاضر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاشند تا به مرزهای اقتدار این نظام الهی خدشه وارد کنند و از هر اقدامی چه در داخل و چه در خارج از کشور به ویژه در کشورهای همسایه ایران فرو گذار نیستند بنابراین ضروری است که با اراده محکم و انقلابی در این نبرد هم وارد شویم.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول