اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

اثرات تخریبی سیلاب با مدیریت امکانات به حداقل برسد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اثرات تخریبی سیلاب باید با مدیریت امکانات به حداقل برسد گفت: حفظ جان و مال انسان‎ها از وظایف و رسالت اصلی مسئولان به شمار می‎رود.

اثرات تخریبی سیلاب با مدیریت امکانات به حداقل برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در گفت‎وگو با خبرنگاران گلستان اظهار داشت: مسئولان در ارائه خدمات صادقانه به مردم پای کار باشند چرا که اگر مردم همواره خود را در کنار مسئولان ببینند احساس رضایت‎ خاطر خواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه ارائه امکانات باید به‎موقع به منصه ظهور برسد تصریح کرد: ایجاد امنیت و آرامش حق مردم است و مسئولان مرتبط در این مسیر نباید کوتاهی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه انتظارات مردم از مسئولان در حد خارق‎العاده نیست یادآور شد: همراهی و ابراز همدردی مسئولان با مردم باید در مرحله عمل ظهور و بروز داده شود.

جمشیدی بیمه همگانی بی‎نام که از سوی معاونت عمرانی استانداری در پرداخت خسارت‎ها صورت گرفت را یکی از اقدامات خوب این معاونت برشمرد و از حسن اجرای آن قدردانی کرد.

وی اطلاع‎رسانی و هشدار دقیق به مردم را در کاهش خسارت‎های غیرمترقبه مهم خواند و اذعان کرد: اگر اطلاع‎رسانی به موقع صورت پذیرد مردم از فعالیت‎های غیرضرور خود کاسته و شاهد کمترین آسیب در سطح استان خواهیم بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان نقش دهیاران، بخشداران و صدا و سیما را در پیشگیری و اطلاع‎رسانی حوادث با اهمیت برشمرد و اظهار داشت: برای ایجاد نظم و امنیت در زمان حادثه، نیروهایی که می‎توانند خدمات‎دهی مناسبی داشته باشند باید وارد میدان شوند.

جمشیدی در پایان از همکاری تمام دستگاه‎ها، فرمانداران، بخشداران و مجموعه کسانی که در کمک‎رسانی و کاهش خسارت سیلاب به گلستان زحمات زیادی متقبل شدند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول