اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

سیل 20 میلیارد تومان خسارت بر مزارع سویای گلستان وارد کرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان گفت: جاری شدن سیلاب در گلستان به 10 هزار هکتار از مزارع سویا به ارزش 20 میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

سیل 20 میلیارد تومان خسارت بر مزارع سویای گلستان وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رضا غلامی در جلسه پوشش بیمه‎ای حوادث و مسائل مربوط به سیل اخیر در گلستان اظهار داشت: 30 هزار هکتار از اراضی کشاورزی از پوشش بیمه‎ای برخوردار هستند.

وی خواستار بیمه اجباری محصولات کشاورزی و بیمه درآمد کشاورزان شد و تصریح کرد: باید قانونی تصویب شود تا محصولات کشاورزان بیمه اجباری شوند و بروز حوادث غیرمترقبه، آنان را متحمل خسارات سنگین نکند.

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه پروژه‎های راه، جاده و آسفالت زیر پوشش بیمه قرار دارند متذکر شد: پروژه‎های قدیمی از بیمه برخوردار نیستند و بیشترین مشکلات متوجه این بخش است، لذا باید تدابیر مناسبی در این زمینه اتخاذ شود.

غلامی خاطر نشان کرد: واحدهای نوساز روستایی و همه واحدهایی که در رهن بانک‎ها هستند از بیمه برخوردار بوده، اما واحدهای قدیمی که مورد نوسازی واقع نشده‎اند بیمه نیستند و یا امکان بیمه ندارند که این اماکن مستلزم توجه بیشتری است.

این مسئول مهم‌ترین مشکلات فرمانداران را در واحدهای مسیر سیلاب عنوان کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه بیشترین مراجعات مردم، مربوط به این بخش بوده نیاز است تا تدابیر ویژه‎ای در این خصوص گرفته شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول