اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره و معاون فنی شرکت بیمه ایران خبر داد

پرداخت 3 میلیارد ریال اعتبار به زیان‎دیدگان سیلاب گلستان

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره و معاون فنی شرکت بیمه ایران از پرداخت 3 میلیارد ریال اعتبار به زیان‌دیدگان سیلاب اخیر در گلستان خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد ریال اعتبار به زیان‎دیدگان سیلاب گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیاوش سعیدیان شامگاه دوشنبه در جلسه پوشش بیمه‎ای حوادث و مسائل مربوط به سیل اخیر در گلستان اظهار داشت: طی هفته آینده تامین غرامت زیان‌دیدگان سیلاب اخیر ارزیابی و پرداخت می‎شود.

وی با بیان اینکه کشور ایران جزو کشورهای حادثه‎خیز دنیا محسوب می‎شود تصریح کرد: این امر مستلزم توجه بیشتری است که بخش‎های زیان‎دیده و حادثه‎دیده از طریق جبران خسارت حمایت شوند و از طرفی بار مسئولیت نیز از دوش دولت کاسته شود.

عضو هیئت مدیره و معاون فنی شرکت بیمه ایران یادآور شد: اگر بودجه حوادث غیرمترقبه در سیستم بیمه قرار می‎گرفت تا همه مردم از منظر انبار، اشخاص و مسئولیت زیر پوشش بیمه‎ای قرار می‎گرفتند بسیاری از مسائل و مشکلات برطرف می‎شد.

سعیدیان متذکر شد: در حال حاضر دغدغه‎ای که مسئولان استانی با آن مواجه هستند پوشش بیمه‎ای و دغدغه مالی حوادث غیرمترقبه است.

وی با تاکید بر اینکه بیمه ایران در راستای خسارت‎های کلان کشور سهم بسزایی دارد بیان کرد: خسارت‎های ناشی از حوادث در هفته اول، جبران می‎شود که از جمله می‎توان به راه‎اندازی سیستم ناوگان حمل و نقل زمینی، دریایی و هواپیمایی اشاره کرد.

عضو هیئت مدیره و معاون فنی شرکت بیمه ایران از آمادگی این شرکت در خصوص زیر پوشش قرار دادن سیلاب اخیر گلستان خبر داد.

ابراهیم کارگر مدیرعامل بیمه دانا نیز از آمادگی کامل برای زیر پوشش قرار دادن انواع رشته‎های بیمه‎ای خبر داد و بیان کرد: شرکت‎های بیمه، هزینه‎های زیادی را در بخش‎های مختلف بیمه ثالث و درمان پرداخت می‎کنند که تنها معطوف به بیمه سیلاب نیست اگر چه این حمایت‎های گسترده برای مردم ملموس نبوده و نیازمند فرهنگ‌سازی بیشتری است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول