اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

دولت از سیلوسازی بخش خصوصی حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: حمایت از سیلوسازی بخش خصوصی یکی از برنامه‌های دولت در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 در کشور است.

دولت از سیلوسازی بخش خصوصی حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شامگاه امروز در دیدار با جمعی از سیلوداران بخش خصوصی استان در سنندج اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان و وجود سیلوهای بخش خصوصی و دولتی برای ذخیره گندم، باید تلاش شود کردستان به عنوان یکی از استان‌های معین ذخیره گندم کشور معرفی شود.

استاندار کردستان دولت را متعهد به کمک به بخش خصوصی در شرایط اقتصادی کنونی دانست و گفت: حمایت از سیلوسازی بخش خصوصی، یکی از برنامه‌های دولت در راستای اجرای سیاست‌های اصل 44 در کشور است.

وی افزود: با توجه به آزاد شدن قیمت گندم از سوی دولت، سیلوسازان می‌توانند نقش موثری را در خرید گندم و نگهداری آن تا تحویل به چرخه مصرف ایفا کنند.

شهبازی همچنین با استقبال از ارائه راهکارهای عملی در راستای کمک به حل مشکلات پیش روی سیلوداران استان گفت: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعامل و همکاری آنان با سیلوداران در راستای خرید گندم و ذخیره‌سازی آن می‌تواند به عنوان یک راهکار کمکی مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به مرغوبیت گندم کردستان، خواستار همکاری نزدیک مجموعه جهاد کشاورزی، سازمان غله و سیلوداران در راستای تشویق کشاورزان و گندم‌کاران به فروش محصول خود با قیمت تضمینی به سیلوداران شد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول