اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار لاریجان مازندران خبر داد

جاری شدن سیل در لاریجان/ سیل به بخش لاریجان مازندران خسارت زد

خبرگزاری فارس: بخشدار لاریجان مازندران از باش شدید باران و روانه شدن سیل عصر شنبه در این بخش خبر داد که باعث بروز خسارت زیادی شد.

جاری شدن سیل در لاریجان/ سیل به بخش لاریجان مازندران خسارت زد

محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: باران شدید و سیلاب عصر شنبه به قسمت‌های زیادی از بخش لاریجان در آمل خسارت وارد کرد.

وی با اعلام اینکه بارش شدید باران در منطقه پلور، مراتع دشت لار، دماوند، آبعلی و منطقه مشاء موجب جاری شدن سیل شده، ادامه داد: با توجه به اینکه هم‌اکنون وارد دومین ماه تابستان شدیم، ولی در ارتفاعات 2 هزار و 500 متری این منطقه نیز بارش‌هایی به صورت برف گزارش شده است.

نصیری با بیان اینکه سیل در منطقه پلور لاریجان دو دهنه پل را تخریب کرد، گفت: این سیل به برخی اماکن در روستاهای اطراف نیز خسارت جدی وارد کرد.

بخشدار لاریجان مازندران اعلام کرد: این بارندگی و سیل به بخش‌هایی از جاده هراز خسارت وارد کرده و باعث مسدود شدن این محور مواصلاتی پرتردد کشور برای ساعاتی شد.

این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون محور هراز در منطقه لاریجان و استان مازندران باز است و تردد در آن مشکلی ندارد، متذکر شد: ولی سیل دو کیلومتر از این محور در منطقه آبعلی را مسدود کرده بود که بازگشایی شد.

نصیری در پایان اذعان داشت: هماهنگی‌های لازم با اداره شیلات و آبخیزداری این شهرستان در مورد مزارع پرورش ماهی صورت گرفته تا با کنترل سردهنه‌ها از بروز خسارت احتمالی به مزارع پرورش ماهی لاریجان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول