اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

خسارت 1.5 میلیارد ریالی سیل به لاریجان مازندران

خبرگزاری فارس: بارش شدید باران و جاری شدن سیل عصر شنبه در لاریجان مازندران، یک میلیارد و 500 میلیون ریال خسارت در پی داشت.

خسارت 1.5 میلیارد ریالی سیل به لاریجان مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، بارش شدید باران و روانه شدن سیل عصر شنبه هفته جاری باعث بروز خسارتی در این بخش شد.

 بیشتر خسارت سیل در منطقه پلور آمل بوده است.

 سیل عصر گذشته به دو پل آب‌رو در روستای کاردیچال و پلور آسیب وارد کرد و همچنین به ابنیه مسکونی و چند ساختمان در این بخش خسارت زد.

محمدرضا نصیری بخشدار لاریجان آمل در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام اینکه یک کیلومتر از سیستم آب شرب منطقه نیز خسارت جدی دید، تصریح کرد: سیل 300 متر از جاده قلعه دختر را تخریب کرد.

وی با اعلام اینکه جاده هراز در این سیل خسارت جدی ندید و مشکلی در تردد وجود نداشت، گفت: ولی هراز در منطقه آهک دره واقع در بالای دشت مشاء که به اداره راه و ترابری تهران برمی‌گردد دچار خساراتی شده که حتی این محور در این منطقه به مدت دو ساعت مسدود بود.

نصیری با اشاره به اینکه در اولین فرصت پس از جاری شدن سیل در منطقه سیل‌زده حاضر شدیم، عنوان کرد: هشدارهای جدی برای تخلیه منازل همجوار رودخانه‌ها و تخلیه اتومبیل‌های در مسیر اقدامات لازم انجام شده و به اداره شیلات شهرستان برای کنترل سردهنه مزارع پرورش ماهی هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم که خوشبختانه تاکنون خسارتی در این بخش گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از پایان بارش باران و سیل خسارت وارد شده را برآورد کرده و برای بازگشایی راه روستایی، تعمیر پل و سیستم آبرسانی روستای اقدام کردیم، یادآور شد: بارش شدید باران در منطقه پلور، مراتع دشت لار، دماوند، آبعلی و منطقه مشاء موجب سیل شده است.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول