اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

مرگ 2 نفر در سیلاب‌های ماهنشان/بیشترین خسارت به بخش کشاورزی وارد می‌شود‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به مرگ دو تاکنون ‌نفر در سیلاب‌های ماهنشان گفت: بیشترین خسارت به بخش کشاورزی وارد می‌شود.

مرگ 2 نفر در سیلاب‌های ماهنشان/بیشترین خسارت به بخش کشاورزی وارد می‌شود‌

صفی‌الله کرامتی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خسارت‌‌ بارش‌های عصر امروز در زنجان هنوز برآورد نشده است.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها‌ قطعا خساراتی در برخی نقاط شهرستان زنجان داشته است، افزود: برآورد اولیه خسارت در شهرستان زنجان در حدود 2.2 تا 2.5 میلیارد تومان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه بارش‌ها‌ در استان تا شش روز آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: از حدود 10 روز گذشته این بارش‌ها در استان زنجان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این بارش‌ها ‌طی روزهای اخیر در شهرستان ماهنشان خسارت‌های زیادی به بخش‌ کشاورزی، راه و تاسیسات آب سرب وارد کرده است، افزود: خسارت سیلاب در شهرستان ماهنشان حدود 1.5 میلیارد برآورد می‌شود.

کرامتی از مرگ دو از هموطنان در سیلاب‌های اخیر در ماهنشان خبر داد و گفت: خسارت‌های کامل سیلاب‌های اخیر و امروز در زنجان به زودی به صورت کامل اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول