اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شکوری:

برای دیدار با استقلال لحظه‌ شماری می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران که هم اکنون عضو باشگاه سایپای البرز است، گفت: برای دیدار با استقلال لحظه شماری کرده و در آمادگی کامل قرار دارم.

برای دیدار با استقلال لحظه‌ شماری می‌کنم

ابراهیم شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما یک امتیاز ارزشمند را در نخستین بازی برابر تراکتورسازی تبریز کسب کرده‌ایم و هم اکنون تیم سایپا به 70 درصد آمادگی لازم دست یافته است.

وی تصریح کرد: در دیدار برابر تراکتورسازی اندکی ناهماهنگ بودیم، اما در مجموع عملکرد خط دفاعی و دروازه‌بان سایپا در بازی فوق خوب بود و همین امر امیدواری‌های ما را افزایش داده است.

توانایی شکست دادن استقلال را در آزادی داریم

مدافع نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه دیدار این هفته تیمش برابر استقلال را چگونه ارزیابی می‌کند؟‌ گفت: استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر و حال حاضر فوتبال ما است که فصل گذشته با یک امتیاز اختلاف در لیگ به مقام سومی دست یافت.

شکوری گفت: این تیم از بازیکنان و کادر فنی خوبی سود می‌برد و بازی کردن در برابر استقلال آن هم در ورزشگاه آزادی برای هر باشگاهی مشکل است.

وی متذکر شد: البته کادر فنی سایپا و اکثر بازیکنان ما شناخت کاملی از تفکرات مربیان استقلال و بازیکنان آنها دارند، می‌دانیم با چه شیوه‌ای مقابل استقلال بازی کنیم.

مدافع سایپای البرز تاکید کرد: به طور قطع شکست دادن استقلال در تهران دور از دسترس نیست و سایپا پیش از این نیز مقابل سرخابی‌ها با پیروزی از زمین خارج شده است.

شکوری در پایان اذعان داشت: ما برای کسب هر سه امتیاز به تهران می‌رویم و امیدوارم در نهایت بازی تماشاگرپسند و جذابی از سوی هر دو تیم ارائه شود.

لازم به توضیح است، بر اساس برنامه اعلام شده، تیم‌های استقلال و سایپا روز چهارشنبه این هفته از هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می‌روند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول