اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه آزاد اسلامی ساری اعلام کرد

رقابت 4800 داوطلب در آزمون پزشکی دانشگاه آزاد ساری

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری اعلام کرد: آزمون پزشکی سال 91 دانشگاه آزاد ساری همزمان با سراسر کشور 29 تیرماه 91 با شرکت 4 هزار و 869 داوطلب در دانشکده‌های مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

رقابت 4800 داوطلب در آزمون پزشکی دانشگاه آزاد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری،‌ احمد مظفری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: توزیع کارت این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org از روز یکشنبه 25 تیرماه آغاز شده و تا یک ساعت قبل از شروع آزمون ادامه خواهد داشت.

مظفری تاکید کرد: براساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است.

داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی در اطلاعات مندرج در کارت باید تا روز چهارشنبه 28 تیرماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 14 تا 18 با مراجعه به باجه رفع نقص پیش‌بینی شده در دانشگاه آزاد اسلامی ساری نسبت به اصلاح موارد مغایرت اقدام کنند.

بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون سراسری رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه 29 تیرماه در تهران و 74 حوزه امتحانی در سطح کشور برگزار می‌شود و نتایج آزمون رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد نیمه دوم شهریور سال جاری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول