اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد:

ذهنیت منفی وضعیت فرهنگی در دانشگاه آزاد زدوده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با ایجاد تحول عظیم، باید دغدغه مردم در بعد فرهنگی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی زدوده شود تا دانشگاه به جایگاه اصلی خود ارتقا یابد.

ذهنیت منفی وضعیت فرهنگی در دانشگاه آزاد زدوده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، مجتبی اکبری پیش‌ازظهر امروز در نشست رؤسا و مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر اظهار داشت: دو موضوع یکی تحلیلی بر وضعیت عمومی دانشگاه از دیدگاه ما جوانان و دوم وضعیت تشکل‌های اسلامی سیاسی مدنظر ما است، چون اعتقاد داریم چیزی برتر از اسلام نیست.

وِی افزود: در طول این 30 سال در دانشگاه آزاد اسلامی از منظر ما یک تفکری به نام تفکر منیت که مغایر با آموزه‌های دینی تحت عنوان همه چیز برای من، همه کس در خدمت من و من برای هیچ کس جاری و ساری بود.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: ما امروز معتقدیم و به این افتخار می‌کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی به آغوش ملت و ولایت برگشته و پای آن هم ایستاده‌ایم.

این مسئول با اشاره به انتصاب‌های اخیر در این دانشگاه افزود: برخی این تغییرات را نمی‌پسندند  مهم نیست چه بزرگواری بخواهد تأیید بکند و یا تأیید نکند، چه بخواهد سکوت کند و یا سکوت نکند، چه بخواهد از جلسه هیئت امنا قهر کند چه قهر نکند ما کارمان را ادامه خواهیم داد به حول قوه الهی و فقط دغدغه ما این است که بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در دانشگاه پیاده کنیم و این حرف دل ماست.

اکبری درباره تشکل‌های ‌سیاسی اسلامی گفت: ترکیب تشکل اسلامی سیاسی در دانشگاه متشکل از افراد جوان با روحیه، پویا و دارای نشاط، امید به آینده و با یک انگیزش درونی باشند تا بتوانند با فعالیت شبانه‌روزی کار را به پیش ببرند.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: کسانی که می‌توانند دانشگاه آزاد اسلامی را به حرکت بیاندازند و موتور محرکه دانشگاه آزاد باشند همین تشکل‌های دانشجویی هستند.

این مسئول متذکر شد: استان مازندران استان علم و عرفان است و بزرگان زیادی از این جا بر گردن ما حق دارند، در اینجا از تمام دوستان خواهش می‌کنم از ائمه جمعه، از مراجع معظم تقلید، آیات اعظام، دولت و مجلس تا به دانشگاه آزاد اسلامی کمک کنند تا منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، اسلامی اجرا شود.

وی در پایان امیر فضلی اصانلو را به عنوان نماینده دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی استان مازندران و جمالزاده را به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل های اساتید استان مازندران معرفی و از خدمات ابوالحسنی و دکتر فلاح به خاطر همکاری تشکر کرد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول