اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد اردبیل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: پروژه بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به‌زودی به پایان رسیده و راه‌اندازی می‌شود.

بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، فرشید سلیمی در اجلاس روسای واحدهای منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی در سرعین اظهار داشت: پروژه بیمارستان 96 تختخوابی دانشگاه آزاد اردبیل یکی از بزرگترین فعالیت‌های عمرانی و درمانی استان اردبیل است.

وی افزود: عملیات اجرایی این بیمارستان پنج سال است که آغاز شده و هم اکنون افزون بر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی نیز ابراز داشت: تدوین برنامه 10 ساله برای دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه دو کشور را از الزامات و اولویت‌های این منطقه است. 

فرامرز فتح‌نژاد گفت: استراتژی منطقه دو توسعه فعالیت‌های فرهنگی، گسترش تحصیلات تکمیلی با کیفیت‌بخشی به آموزش و ویژگی قطبی کردن واحدهای منطقه است.

وی بیان داشت: شوراهای فرهنگی در حوزه‌های تخصصی باید فعال شده و عمق دانش و آموزش در دانشگاه‌ها جدی و تعامل با مسئولان شهرها و استان‌ها تقویت شود.

فتح‌نژاد با اشاره به تلاش برای ایجاد تغییر در رشته‌های تحصیلی و رفتار کارکنان گفت: برای تقویت و یا حذف رشته‌های تکراری و تغییر رفتار کارکنان نسبت به مراجعان باید تلاش شود.

رئیس منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی بر تقویت واحدهای دانشگاهی بین‌المللی منطقه با توجه به همجواری با کشورهای آذربایجان، عراق و ارمنستان تاکید کرد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول