اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید آموزش و پرورش نور معارفه شد

کاظمیان: صداقت را از فرزند 9 ساله یک شهید آموختم

خبرگزاری فارس: مدیر قبلی آموزش و پرورش نور گفت: صداقت را از فرزند 9 ساله شهید آموختم.

کاظمیان: صداقت را از فرزند 9 ساله یک شهید آموختم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، محمدکاظم کاظمیان بعدازظهر امروز در مراسم تودیع خود با تقدیراز همه کسانی که طی مدت مسئولیت با وی همکاری و حمایت کردند، بیان داشت: در تحول بنیادین باید خودمان تغییر ایجاد و تغییر کنیم و نباید منتظر تغییر باشیم.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی خود ابراز داشت: پوشش 16 درصدی مدارس غیردولتی، کسب رتبه‌های اول در کنکور در سطح استان و...از جمله آن بود و این قطار تعلیم و تربیت همواره در حال حرکت است، فقط راننده یا لوکوموتیوران تغییر کرد.

* صداقت را از فرزند نه ساله شهید آموختم

کاظمیان با ذکر خاطره‌ای از دوران تدریس در مدرسه شاهد محمود آباد ابراز داشت: در موقع امتحانی به اشتباه پاسخ سؤال را گفتم و در هنگام تصحیح اوراق متوجه شدم این فرزند شهید پاسخ را ننوشت و وقتی با ناراحتی به این دانش‌آموز گفتم پاسخ این سؤال را که گفتم چرا ننوشتی؟ جواب داد: چون بلد نبودم نخواستم نمره الکی بگیرم. اینجا صداقت را آموختم.

وی در ادامه به موضوع استعفای خود اشاره کرد و اذعان داشت: دلیل کناره‌گیری من ترسی بود که از سنگینی و سختی مسئولیت داشتم و همیشه به خودم می‌گفتم که اگر در این مسئولیت خطیر اشتباهی بکنم جبران‌پذیر نیست.

مدیر قبلی آموزش و پرورش نور بیماری همسر، توفانی بودن دوران مدیریت  و... را از دلایل دیگر استعفای خود ذکر کرد و افزود: البته هیچ چیز بالاتر از حضور در کلاس درس نیست.

به گزارش فارس، کاظمیان شش سال در آموزش و پرورش نور، دو سال به عنوان معاون آموزشی و چهار سال نیز به عنوان مدیر مسئولیت داشت.

مدیر جدید آموزش و پرورش نور نیز با تقدیر از اعتماد به وی اظهار داشت: سند تحول بنیادین برگرفته از آموزه‌های دینی و قرآنی ما است و بر اساس آموزه‌های مهدویت و میراث بنیانگذار نظام و منویات رهبری است.

سید مصطفی حسینی تصریح کرد: این سند به اهداف راهبردی نظام و چشم انداز تعلیم و تربیت تا سال 1404 توجه دارد.

وی از مدیران ارشد شهرستان از جمله نماینده، امام جمعه، فرماندار و پیشکسوتان از جمله روسای سابق آموزش و پرورش برای اعتلای آموزش و پرورش شهرستان و پیشبرد اهداف نظام در آموزش و پرورش استمداد کرد.

سید مصطفی حسینی قبل از حکم جدید، مسئولیت مالی آموزش و پرورش نور را برعهده داشت.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول